-
Black Friday
-
Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
-
Ofte stillede spørgsmål
-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
HandelsbetingelserHANDELSBETINGELSER
HVEM VI ER
Hvis du tilgår hjemmesiden og/eller afgiver en ordre på varer, accepterer du at være bundet af disse vilkår og betingelser. Læs venligst disse vilkår og betingelser omhyggeligt, før du tilgår og/eller bestiller varer fra hjemmesiden.
Du bør gemme en kopi af disse vilkår og betingelser til fremtidig reference, og hvis du har spørgsmål om webstedet, bedes du kontakte kundeservice.
Følgende definitioner bruges i disse udtryk:
Kunde, dig
Du, kunden, der tilgår og/eller bruger hjemmesiden.
Internet side
www.sportsworld.dk
Sælger , os , vi
Wareshop2 Limited registreret adresse er Unit A, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY, firmanummer: 09870840, registreret sted: England og momsnummer: GB 231 5087 33
Website operatør
SportsDirect.com Retail Ltd. registrerede adresse er SportsDirect.com Retail Ltd. Unit A, Brook Park East, Meadow Lane, Shirebrook, NG20 8RY. Firmanummer 03406347 , Registreret lokation: England.
Kundeservice
LÆGGE EN ORDRE
TILFØJ TIL KURVEN: Vælg det/de produkter, du vil købe fra hjemmesiden (inklusive størrelse, farve (hvis relevant) og mængde (standard vil være én (1) enhed, og der er en grænse på nioghalvfems (99) ) enheder pr. vare. For at bestille mængder større end 99 enheder pr. vare, bedes du kontakte kundeservice, som vil være i stand til at hjælpe dig med din ordre. Klik på "Tilføj til kurv".
KASSE: Når du har tilføjet alle de produkter, du ønsker at bestille, skal du klikke på 'Min kurv'-ikonet i øverste højre hjørne. Gennemgå indholdet af din kurv, og sørg for, at alle specifikationer opfylder dine krav, og klik derefter på "Gå til sikker betaling".
KONTO/GÆST: Indtast din e-mailadresse. Hvis du allerede har en konto, vil du blive bedt om at indtaste din adgangskode for at logge ind, eller du kan vælge at fortsætte som gæst uden at logge ind. Hvis du ikke har en konto, får du mulighed for at tilmelde dig en konto eller for at fortsætte som gæst.
LEVERING: Vælg din foretrukne leveringsmetode. Ikke alle leveringsmuligheder er tilgængelige for alle produkter.
BETALING: Vælg din foretrukne betalingstype på vores sikre betalingsside. Din betaling vil blive opkrævet hos dig af eller på vegne af sælgeren (afhængigt af hvilken betalingsmulighed du vælger). Du skal også indtaste eventuelle gavekort/vouchers/kampagnekoder på denne side. Ved modtagelse af din ordre vil der blive oprettet en autorisation på din konto, som vil referere til hjemmesidens brand. Dette vil blive vist på dit kontoudtog som en reservation af midler, der allokerer pengene til din ordre, men vil ikke blive taget, før din ordre er blevet plukket og behandlet. I tilfælde af at din ordre ikke kan opfyldes, vil der blive sendt en anmodning til din bank om at annullere godkendelsen. Hvis autorisation stadig er tilbage efter flere dage, bedes du kontakte din bank for at anmode om, at de handler efter annulleringen af betalingen.
Kvitteringsmail: Efter afgivelse af din ordre vil du blive sendt en automatisk kvitteringsmail til den e-mailadresse, der blev brugt til at afgive ordren. En kvitteringsmail betyder ikke, at din ordre er blevet accepteret. Alle ordrer er afhængige af tilgængelighed af produkterne og formel accept af sælger (som er i kvitteringsmailen).
ORDREBEKRÆFTELSE: Når din ordre er plukket, pakket og klar til levering, modtager du en e-mail, der bekræfter, at Sælger har accepteret din ordre. Det er, når en kontrakt for dig om at købe varerne fra sælgeren er dannet. Kontrakten om at sælge varer til dig vedrører kun de varer, der er angivet i bekræftelsesmailen. Ved at afgive en ordre via hjemmesiden garanterer du, at du er juridisk i stand til at indgå en bindende kontrakt.
BESKRIVELSE OG PRISER AF VARER
En beskrivelse af de vigtigste egenskaber og priser på varer er på produktsiderne på webstedet.
For kunder baseret i Danmark: Prisen inkluderer alle gældende afgifter.
Priser og tilbud kan variere og er muligvis kun tilgængelige i begrænsede perioder. Alle priser og tilbud afhænger af tilgængelighed og kan trækkes tilbage eller ændres efter vores skøn. Priserne på hjemmesiden kan afvige fra priserne i vores detailbutikker, kataloger eller andre steder.
Hjemmesiden indeholder et stort antal varer, og det er muligt, at nogle af de varer, der er anført på hjemmesiden, på trods af vores bedste indsats, kan være forkert prissat. Hvis vi opdager en fejl i prisen på de varer, du har bestilt, vil vi informere dig hurtigst muligt. Vi giver dig mulighed for at genbekræfte din ordre til den korrekte pris eller annullere den.
Sælger er ikke forpligtet til at sælge forkert prissatte varer til dig til den forkerte pris.
LEVERING OG RETURNERING
Leveringsomkostninger kommer i tillæg til den viste pris og varierer afhængigt af den leveringstjeneste, du vælger, leveringslandet og mængden/vægten af de bestilte varer.
Hvis din ordre er særlig tung, kan den være underlagt ekstra leveringsomkostninger. Hvis en ordre er underlagt ekstra leveringsgebyrer, vil du blive informeret om de ekstra omkostninger, før leveringen af din ordre begynder. Du har mulighed for at annullere ordren, hvis du ikke ønsker at betale yderligere leveringsomkostninger.
Bemærk, at vi i øjeblikket ikke er i stand til at levere til postbokse.
Nogle varer kan ikke annulleres eller returneres, klik her for flere detaljer.Leveringsmuligheder
Klik her for at se vores leveringsmuligheder i Storbritannien.
Vi bestræber os altid på at afsende alle varer på lager så hurtigt som muligt. Den maksimale leveringstid i Danmark for varer er 14 dage, medmindre vi specifikt har aftalt andet med dig.Levering af forudbestillingsvarer
Hvis du forudbestiller varer med en lanceringsdato, så reserverer vi dine varer og holder hele ordren indtil dagen før lanceringsdatoen.
Opdelt levering
Vi kan opdele leveringen af din ordre i flere pakker baseret på lagertilgængelighed. Du vil ikke blive opkrævet ekstra for denne forsendelsesmetode.
Fortrydelsesfrist for online køb
Ud over dine lovbestemte rettigheder (hvor du har 14 dage fra leveringsdatoen for dit køb til at meddele os en annullering, efterfulgt af 14 dage fra datoen for meddelelsen til at returnere det eller de uønskede køb), har 28 dage fra dagen efter, at dine varer er leveret (eller nogen modtager varerne for dig), eller du henter dine onlinekøbsvarer fra en af vores butikker for at ombestemme dig og returnere varerne til os.
Hvis din ordre består af flere varer eller dele, der leveres på forskellige dage, slutter fortrydelsesfristen (for hele din ordre) på dagen 28 dage efter den dag, hvor den sidste af varerne eller delene er leveret til dig (eller en person, du har registreret til at modtage ordren)
Hvis din ordre indeholder varer, der er sendt til dig af en af vores direkte leverandører, kan fortrydelsesfristen variere, se venligst dropship-/markedspladsbetingelserne.
For alle gyldige varer, der returneres inden for fortrydelsesperioden, kan du meddele os, at du annullerer din ordre , men du behøver ikke at gøre det. Hvis du vælger at gøre dette, bedes du kontakte os her.
Giv os venligst en klar erklæring om, at du gerne vil annullere, hvilket inkluderer dit navn, adresse, detaljer om den ordre, du ønsker at annullere, og nogle kontaktoplysninger såsom et telefonnummer eller e-mailadresse.
Du kan også bruge returformularen , men det behøver du ikke. For at bruge formularen skal du blot printe den ud, udfylde den og enten scanne og sende den til os eller sende den til ovenstående adresse.
Returnering af varer
Du skal returnere dine varer med posten til returadressen senest 28 dage efter den dag, hvor varerne er leveret til dig (eller nogen modtager varerne for dig), eller du afhenter dine varer i en af vores butikker for at ombestemme dig og returnere varerne til os.
Hvis din ordre består af flere varer eller dele, der leveres på forskellige dage, slutter fortrydelsesfristen (for hele din ordre) på dagen 28 dage efter den dag, hvor den sidste af varerne eller delene er leveret til dig (eller en person, du har registreret til at modtage ordren).
Eventuelle returneringer sker på egen risiko. For din beskyttelse anbefaler vi , at du returnerer dine varer enten med kurer eller med sporet post.
Du skal betale for eventuelle returneringsomkostninger, undtagen hvor den forkerte vare er sendt til dig, eller varen er defekt. Hvor en vare i sagens natur ikke kan returneres med posten (eksempelvis en motionscykel) opkræver vi et afhentningsgebyr.
Varerne skal være i den originale emballage, hvor de er en del af varerne (f.eks. æskevarer, tøj og gaveartikler). Hvor en vare har en returbillet vedhæftet, skal den stadig være vedhæftet og ubeskadiget ved returnering.
Du har en juridisk forpligtelse til at passe rimeligt på varerne, mens de er i din besiddelse. Hvis du ikke overholder denne forpligtelse, kan vi have en ret til at anlægge sag mod dig for at få erstatning. Dette gælder for alle varer, der returneres.
Tilbagebetalinger
Vi refunderer dig (eller arrangerer en refusion på vores vegne) i sin helhed for alle varer, du returnerer, men vil fra enhver tilbagebetaling trække et beløb svarende til enhver værdiforringelse af varerne som følge af, at du håndterer varerne ud over, hvad der er nødvendigt at fastslå arten, karakteristika og funktion af emnerne.
Hvis du returnerer alle varer i din ordre, refunderer vi også prisen for den første levering til dig, men kun op til prisen for standardleveringsafgiften. Vi refunderer ikke nogen næste dag, ekspres, lørdag eller andre premiumkomponenter af nogen leveringsomkostninger. Hvis du ikke returnerer alle varerne i din ordre, refunderes de oprindelige leveringsomkostninger ikke til dig.
Du vil blive refunderet ved hjælp af den samme betalingsmetode, som oprindeligt blev brugt til at købe de returnerede varer (medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet). Hvis du ikke kan refunderes med den oprindelige betalingsmetode, hæves en check til adressen på ordren. Du får pengene tilbage senest 14 dage efter den dag, vi modtager de varer, du returnerer.
Når en refusion er blevet udstedt, vil du modtage en bekræftelses-e-mail med oplysninger om det beløb, der er blevet refunderet, og den eller de varer, vi har modtaget retur.
Returnering af varer, der er udsendt forkert
Venligst returner til returadressen og angiv tydeligt, at årsagen til returneringen er, at den er blevet udsendt forkert.
Defekte varer
I det usandsynlige tilfælde, at du modtager et defekt produkt, vil du være berettiget til en af følgende retsmidler:
Niveau 1 : inden for 30 dage efter modtagelse af den defekte vare, kan du vælge at modtage enten:
- en reparation ; eller
- en fuld tilbagebetaling .
Tier 1-retten til at afvise, for letfordærvelige varer, der ikke forventes at holde i 30 dage, varer kun så længe sådanne letfordærvelige varer med rimelighed kan forventes at holde.
Niveau 2 : hvis der er gået mere end 30 dage efter, at du har modtaget varerne, kan du kræve en reparation af den defekte vare (men ikke en refusion).
Niveau 3 , hvis reparationen ikke er mulig, eller hvis den ikke lykkes eller ikke kan leveres til dig inden for rimelig tid, kan du vælge enten :
- beholde den defekte vare og kræve et prisafslag (beløbet af prisnedsættelsen vil blive fastsat af os afhængigt af, hvad der er rimeligt efter omstændighederne); eller
- returnere den defekte vare og kræve tilbagebetaling (men bemærk, at hvis du har haft varerne i mere end 6 måneder, kan denne tilbagebetaling blive reduceret for at tage højde for den brug, du har haft af varerne).
Hvis du mener, at du har modtaget en defekt vare, bedes du returnere varerne til os, herunder oplysninger, hvor det er muligt:
- Dit ordrenummer
- Produktkode/ produktnavn
- Detaljer om fejlen
- Uanset om du foretrækker en refusion eller en reparation eller ombytning
Vi vil undersøge de returnerede varer og underrette dig om din refusion eller reparation via e-mail inden for en rimelig tidsperiode .
Vi vil behandle enhver tilbagebetaling til dig så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for fjorten (14) dage efter den dag, vi bekræfter via e-mail, at du er berettiget til refusion for defekte varer. Refusionen vil blive foretaget til den samme betalingsmetode, som du oprindeligt brugte til at foretage betalingen (medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet).
Hvis en vare bekræftes som defekt, afholder vi de rimelige portoomkostninger ved at returnere varerne op til prisen for standardleveringsgebyr. Vi refunderer ikke nogen næste dag, ekspres eller anden premium-komponent i leveringen.
Hvis du har spørgsmål om returnering af varer, bedes du kontakte kundeservice.
Bøb i butikken
For defekte eller defekte varer, der er købt i butikken, bedes du følge vejledningen ovenfor eller returnere dine varer personligt til en af vores butikker.
Hvis du ombestemmer dig, og varen ikke er defekt, bedes du returnere dine uønskede varer inden for 28 dage efter købet til en af vores butikker sammen med købsbevis, og du vil blive tilbudt en kreditnota eller ombytning. Vi kan ikke modtage returnering efter denne periode.
De samme krav til emballering og pleje af varer gælder som nævnt ovenfor i online retursektionen.
GENEREL
Ansvarsbegrænsning _ _
- Sælger er kun ansvarlig over for dig for købsprisen for varerne og eventuelle påviste tab, som du lider som følge af sælgers manglende overholdelse (uanset om det er opstået i kontrakt, tort (herunder uagtsomhed), brud på lovbestemt pligt eller ellers), som er en forudsigelig konsekvens af en sådan fejl.
- Sælger er ikke ansvarlig for følgende typer tab:
- tab af indkomst eller indtægt; eller
- spild af ledelses- eller kontortid.
- Intet i disse vilkår og betingelser har til formål at udelukke eller begrænse Sælgers ansvar for:
- død eller personskade forårsaget af Sælgers uagtsomhed;
- bedrageri eller svigagtig vildledning ;
- ethvert brud på de forpligtelser, der følger af paragraf 12 i Sale of Goods Act 1979;
- defekte produkter i henhold til Consumer Protection Act 1987; eller
- ethvert andet forhold, for hvilket det ville være ulovligt for Sælger at udelukke eller forsøge at udelukke sit ansvar.
- Selvom sælgeren anvender industristandardbeskyttelse mod computervirus, kan den ikke garantere, at denne hjemmeside er fri for computervirus eller andre skadelige eller forringende computerprogrammer.
Arrangementer udenfor vores styring
- Sælger vil ikke være ansvarlig eller ansvarlig for manglende opfyldelse eller forsinkelse i udførelsen af nogen af sine forpligtelser over for dig, som er forårsaget af hændelser uden for Sælgers rimelige kontrol (en "Force Majeure-hændelse"). En Force Majeure-begivenhed omfatter enhver handling, hændelse, manglende hændelse, undladelse eller ulykke uden for Sælgers rimelige kontrol og inkluderer (uden begrænsning) følgende:
- strejker, lock-outs eller andre industrielle aktioner;
- Civil uro, optøjer, invasion, terrorangreb eller trussel om terrorangreb, krig (uanset om det er erklæret eller ej) eller trussel eller forberedelse til krig;
- Brand, eksplosion, storm, oversvømmelse, jordskælv, nedsynkning, epidemi, pandemi eller anden naturkatastrofe ;
- umulighed af brug af jernbaner, skibsfart, fly, motortransport eller andre offentlige eller private transportmidler;
- Umulighed af brug af offentlige eller private telekommunikationsnetværk; eller
- Enhver regerings handlinger, dekreter, lovgivning, regler eller restriktioner.
- I tilfælde af en Force Majeure-begivenhed anses Sælgers præstation for at være suspenderet i den periode, hvor Force Majeure-begivenheden fortsætter, og Sælger vil have en forlængelse af tid til opfyldelse i denne periode. Sælger vil bruge sine rimelige bestræbelser at: afslutte Force Majeure-begivenheden; finde en løsning, hvorved dets forpligtelser over for dig med rimelighed kan opfyldes på trods af Force Majeure-begivenheden; eller give en refusion for produkter/tjenester, der ikke kan leveres på grund af en Force Majeure-begivenhed.
- Som svar på regeringens vejledning og lokale nedlukningsregler forbeholder Sælger sig retten til at ændre sin returnerings- og byttepolitik i butikken, hvor Kundens adgang til omklædningsrum kan være forbudt eller på anden måde begrænset. Se venligst i butikken for detaljer .
Skriftlig kommunikation
Gældende love kræver, at nogle af de oplysninger eller kommunikationer, som Sælger sender til dig, skal være skriftlige. Ved at gå ind på hjemmesiden accepterer du, at kommunikation med sælger primært vil være elektronisk via e-mail eller meddelelser opslået på hjemmesiden. Til kontraktlige formål accepterer du dette elektroniske kommunikationsmiddel ved at gå ind på webstedet, og du anerkender, at alle kontrakter, meddelelser, informationer og anden kommunikation, som Sælger giver dig elektronisk, overholder ethvert lovkrav om, at sådan kommunikation skal være skriftlig.Immaterielle rettigheder
Medmindre andet er angivet, er de intellektuelle ejendomsrettigheder til indholdet af alle sider på denne hjemmeside ejet eller licenseret til Sælgeren (eller et medlem af dennes gruppe af virksomheder ), eller bruges med tilladelse fra ejeren. Indholdet af denne hjemmeside må ikke kopieres, reproduceres, ændres, downloades eller bruges i nogen form uden vores forudgående skriftlige tilladelse.Sikkerhedsadvarsel
Fysiske aktiviteter kan være farlige. Valg og brug af passende udstyr kræver dygtighed, og du bør sikre dig, at du er passende udstyret og uddannet. Af hensyn til din og andres sikkerhed bør du også sikre dig, at du er ordentligt uddannet i de teknikker, du skal bruge i udøvelse af din valgte aktivitet. Sælgeren anbefaler, at du søger og tager råd fra en passende kvalificeret person, før du køber dit udstyr. Når udstyret er købt, bør det kun bruges i overensstemmelse med producentens anvisninger og bør ligeledes inspiceres før brug og vedligeholdes korrekt.WEEE -bestemmelser
- Direktivet om affald og elektrisk og elektronisk udstyr (WEEE) er britisk lov.
- Lovgivningen har til formål at få producenterne til at betale for indsamling, behandling og nyttiggørelse af affald af elektrisk udstyr. Reglerne betyder også, at leverandører af udstyr som f.eks. high street-butikker og internetforhandlere skal give forbrugerne mulighed for at returnere deres brugte udstyr gratis.
- Mængden af WEEE, vi smider ud, stiger med omkring 5 % hvert år, hvilket gør det til den hurtigst voksende affaldsstrøm i Storbritannien.
- Meget af Storbritanniens WEEE ender på losseplads, hvor blyet og andre giftstoffer, det indeholder, kan forårsage jord- og vandforurening. Dette kan have en skadelig effekt på naturlige levesteder, dyreliv og også menneskers sundhed.
- Mange elektriske genstande, som vi smider ud, kan repareres eller genbruges. Genbrug af genstande hjælper med at spare på vores naturlige begrænsede ressourcer og reducerer også de miljø- og sundhedsrisici, der er forbundet med at sende elektriske varer til losseplads.
- Distributører af elektrisk elektronisk udstyr (EEE) har en rolle at spille i at reducere mængden af WEEE, der går på lossepladser.
- Vi er i henhold til disse regler forpligtet til at tilbyde vores kunder gratis tilbagetagelse af deres WEEE på et lignende grundlag, når du køber et nyt elektrisk eller elektronisk produkt hos os.
- For eksempel, hvis en kunde købte et nyt stopur/skridtæller af os, ville vi acceptere deres stopur/skridtæller og forhindre det i at komme på lossepladsen ved at bortskaffe det sikkert. Kunder skal returnere deres WEEE-vare til os inden for 28 dage efter køb af deres nye vare.
- I henhold til WEEE-reglerne skal alle nye elektriske varer nu være mærket med symbolet med en overstreget skraldespand som vist nedenfor:
- Varer er mærket med dette symbol for at vise, at de er produceret efter den 13. august 2005 og skal bortskaffes adskilt fra det normale husholdningsaffald, så de kan genbruges.
Vores ret til at ændre disse vilkår og betingelser
- Sælger forbeholder sig ret til at revidere og ændre disse vilkår og betingelser fra tid til anden. Du vil være underlagt de vilkår og betingelser, der er gældende på det tidspunkt, hvor du bestiller varer fra sælgeren, medmindre:
- enhver ændring af disse vilkår og betingelser skal foretages ved lov eller statslig myndighed, i hvilket tilfælde ændringerne kan gælde for ordrer, der tidligere er afgivet af dig; eller
- Sælgeren underretter dig om enhver ændring af disse vilkår og betingelser, før den accepterer din ordre, i hvilket tilfælde Sælger har ret til at antage, at du har accepteret ændringen af vilkår og betingelser, medmindre du giver Sælger besked om det modsatte inden for syv ( 7) hverdage efter du har modtaget varerne.
Regerende lov og jurisdiktion
- Disse vilkår og betingelser er underlagt engelsk lov.
- Retterne i England og Wales har eksklusiv jurisdiktion over alle krav eller tvister (uanset om de er kontraktmæssige eller ikke-kontraktmæssige), der opstår i forbindelse med, ud af eller i forbindelse med disse vilkår og betingelser.
- Intet i disse vilkår og betingelser er beregnet til at påvirke dine lovbestemte rettigheder.
KLAGER
Vi tager kundernes feedback meget seriøst og bestræber os på at behandle klager så hurtigt og effektivt som muligt.
For at rejse et problem eller for at indgive en klage vedrørende ordrer afgivet via hjemmesiden, bedes du kontakte kundeservice. For at hjælpe os med at behandle din klage bedes du oplyse alle aspekter af klagen, herunder dit ordrenummer og dine foretrukne kontaktoplysninger.
FOREBYGGELSE AF SVIG
For at hjælpe os med at forhindre svindel, kan vi kræve dokumentation for at bekræfte en kundes detaljer eller kræve et fastnettelefonnummer. Kortsvindel er ulovligt, og gerningsmændene vil blive retsforfulgt.
Følgende dokumentation kan være påkrævet for at gennemføre vores due diligence-tjek –
Personlig identifikation - billed-id - (pas, kørekort eller fødselsattest)
For- og bagside af alle kort brugt på kontoen (Husk venligst at spærre de midterste 6 cifre på forsiden af kortet og det 3-cifrede CVS på bagsiden)
Manglende overholdelse af verifikationskontrollen vil medføre, at ordren annulleres
Vi forbeholder os retten til at annullere enhver ordre, som vi ikke mener er ægte
Hvis vi identificerer en transaktion som værende potentielt svigagtig , kan vi bede vores kurer om at returnere varerne til vores lager, vi kan annullere din ordre, selvom du har modtaget ordrebekræftelsen via e-mail.
PRODUKTER, DER IKKE KAN RETURNERES
Medmindre de er defekte, defekte eller beskadigede, må du ikke annullere eller returnere nogen af følgende varer:
- Indskud ;
- Magasiner;
- Personlige eller skræddersyede genstande (herunder, men ikke begrænset til: specialfremstillede/bestillingsvarer, f.eks. møbler);
- Alle varer, der forringes eller udløber hurtigt (herunder, men ikke begrænset til: letfordærvelige varer, f.eks. fødevarer);
- Alle genstande, der er forseglet af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager, hvis du har frigjort dem (herunder, men ikke begrænset til: kosmetik, dyner, ansigtsmasker, hatte, strømper, lingeri, madrasbeskyttere, madrasser, herreundertøj, parfumeri, personlige plejeprodukter, gennemborede øreringe, puder og badetøj );
- Eventuelle computerspil, hvor forseglingen på indpakningen er blevet brudt; og
- Alle varer, der er blevet uadskilleligt blandet efter levering.
Tilbagebetalinger vil kun blive tilbudt i overensstemmelse med dine lovbestemte rettigheder (som forbliver upåvirket).
TILBUD, TILBUD OG KONKURRENCER
Vi har lejlighedsvis tilbud, kampagner eller konkurrencer kørende på vores hjemmeside og i vores butikker. Dette kan omfatte tilbud på "ex display" varer, som er markeret i pris for at rydde. De kan have været en udstillingsmodel i en af vores butikker og kan som sådan vise tegn på misfarvning , små mærker og tegn på forudgående montering. Fejl er IKKE af alvorlig eller strukturel karakter og er normalt mindre mærker. Nogle tilbud har et maksimalt antal pr. kunde. Hvis dette er relevant, er dette uddybet på det enkelte tilbud.
Specifikke vilkår kan gælde for et tilbud, en kampagne eller en konkurrence, som vil blive refereret til i enhver markedsføring af tilbuddet, kampagnen eller konkurrencen, og som kan ses i vores aktuelle kampagner .
Gratis leveringstilbud, når de er tilgængelige, gælder kun for ordrer til levering til Danmark. Gratis leveringstilbud sendes ved hjælp af standardleveringsservice. Leveringstilbud kan normalt ikke bruges sammen med andre tilbud, kampagner eller rabatkoder.
PARTNERPROGRAM PRODUKTVILKÅR
Når du vælger et produkt på hjemmesiden, som vil blive leveret direkte til dig af et partnerbrand (som vist i tabellen nedenfor), vil du blive informeret om dette forud for dit køb.
MÆRKE
PARTNERPROGRAM PRODUKTRETURNERINGSADRESSE
Adidas
Adidas (UK) Limited, Pepper Road, Hazel Grove, Stockport, Cheshire, SK7 5SA, Storbritannien
Corporate handel løsninger
Kundereturnering, enhed B, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY
Tør 2B
Kundereturnering, enhed B, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY
Designer rejseartikler
Kundereturnering, enhed B, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY
Ekstra UK
Extra UK, Domino House, Morris Close, Park Farm Ind Est, Wellingborough, NN8 6XF
SPIL
Returneringsafdeling - Game Retail Limited, Unity House, Telford Road, Basingstoke, Hampshire, RG21 6YJ
Gul
Gul Watersports Ltd., Stadium House, Aspen Way, Yalberton Industrial Estate, Paignton, Devon, TQ4 7QR
J og R Sport
SDMP Kundeservice, C/OJ & R Sports Limited, Unit 4 Vesty Business Park, Vesty Road, Aintree, Merseyside, L30 1NY
Lonsdale
Sports Directory, Unit 5 Butterly Avenue, Questor, Dartford, Kent, DA1 1JG
Momentum Hyper
RideMinded UK, Alexandra House, 36a Church Street, Chelmsford, Essex, CM2 7HY
Ren elektrisk
En Pure Electric forudbetalt afhentning skal arrangeres for at returnere ethvert køb til Partner Brand.
Kontakt venligst vores kundeserviceteam med angivelse af årsagen til returnering og en dato, hvor du er tilgængelig for afhentningen.
Bemærk venligst, at varer skal returneres i deres originale emballage, i en gensalgsbar stand og forsvarligt emballeret.
Raleigh
Et Raleigh-returnummer skal indhentes, før enhver returnering sendes tilbage til Partnerbrandet.
For at få dit Raleigh-returnummer bedes du kontakte vores kundeserviceteam .
Reebok
Adidas (UK) Limited, Pepper Road, Hazel Grove, Stockport, Cheshire, SK7 5SA, Storbritannien
Regatta
Kundereturnering, enhed B, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY
Rockport
Sports Directory, Unit 5 Butterly Avenue, Questor, Dartford, Kent, DA1 1JG
Sportsfortegnelse
Sports Directory, Unit 5 Butterly Avenue, Questor, Dartford, Kent, DA1 1JG
VeloBrands
VeloBrands Ltd, Copplestone Mills, Copplestone , Devon, EX17 5NF
Urbutik
SDK Returns, PO BOX 8174, Reading, Berkshire, RG6 9PE, Storbritannien
- Når du køber et partnerprogramprodukt, er salgskontrakten stadig mellem dig og sælgeren, og sælgers salgsbetingelser vil gælde for dette køb med følgende forskelle:
- Partnerbrandet vil levere partnerprogramprodukt(er) direkte til dig fra deres lager.
- Partnerprogramprodukter er kun tilgængelige til standardlevering i Storbritannien, næste dag eller Click & Collect er ikke tilgængelig.
- Partnerprogramprodukt(er) sendes separat fra andre varer i din ordre.
- Hvis du skal returnere et partnerprogramprodukt, skal du sende dette til den relevante returadresse, der er angivet i tabellen ovenfor. Partnerprogramprodukter kan ikke være returneres til butikkerne.
- Returnering af produkter fra partnerprogram er kun berettiget til refusion, ingen ombytning er tilgængelig.
- Gavekort kan ikke bruges som betalingsmetode for partnerprogramprodukter.
- Kampagner og rabatkoder gælder ikke for partnerprogramprodukter.
- I overensstemmelse med Sælgers privatlivspolitik deler vi detaljer om din ordre med Partner Brand for at opfylde din ordre.
- Bemærk også følgende yderligere vilkår, som kun er specifikke for GAME-partnerprogramprodukter:
- Du skal være 12 år eller ældre.
- Visse GAME-produkter er aldersbegrænsede. Ethvert produkt med en PEGI-vurdering (Pan-European Games Information) vil tydeligt blive beskrevet som sådan på produktsiden for den pågældende vare. For yderligere information om aldersklassificeringer, se Video Standards Council's websted, PEGI's websted eller webstedet Spørg om spil. Ved at bestille en ordre på køb af et aldersbegrænset produkt på denne hjemmeside, bekræfter du, at du er i den passende alder til at modtage og se den specificerede certificering af de således bestilte titler. Enhver person, der bestiller et produkt for en tredjepart, bekræfter hermed, at den tilsigtede modtager af ordren er i den passende alder til at modtage og se den specificerede certificering af de således bestilte titler. Sælger forbeholder sig retten til ikke at levere et aldersbegrænset produkt, hvor det med rimelighed antages, at du er under den relevante minimumsalder.
- Vi forbeholder os retten til efter vores absolutte skøn at begrænse et eller flere specifikke produkter til ét produkt pr. kunde (hvilket inkluderer, men ikke er begrænset til, pr. postnummer, pr. e-mail og/eller pr. betalingsmetode). Kunder vil få besked via produktvisningssiden eller under check-out, hvilke produkter disse vilkår gælder for. Hvis vi opdager et brud på eller et forsøg på brud på disse vilkår, kan vi annullere den eller de relevante ordrer for den eller de begrænsede varer.
- Du kan ikke indløse eller optjene GAME Reward eller GAME Elite Reward-point på partnerprogramprodukter, og køb af partnerprogramprodukter vises ikke på din GAME Reward-konto eller din købshistorik for GAME Elite-medlemskab.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser