Kontakt Os
Leveringsmuligheder

Du kan vælge mellem disse leveringsmuligheder:

Mulighed for levering
Bestil indenLeveringstider
Pris (DKK)
Pakkeshop - Standard levering
23:59
3-7 arbejdsdage39
Pakkeshop - Ekspres levering
23:591-3 arbejdsdage89


Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvor er min ordre?

Hvis du ikke har fået din ordre endnu, kan det skyldes, at den stadig er ude til levering. Måske har kureren forsøgt at levere, men du var ikke hjemme? De vil prøve op til 3 gange. 

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan spore din ordre med det unikke sporingsnummer, du fik i vores forsendelses-e-mail. 

Hvis du ikke kan finde denne e-mail, kan du få sporingsreferencenummeret i din ordrehistorik.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Sporing af levering

I vores forsendelses-e-mail har du dit unikke sporingsnummer for din ordre. Tjek venligst din uønskede mappe, hvis du ikke har modtaget e-mailen. 

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan også finde det sporingsreferencenummer i din ordrehistorik for at spore din forsendelses fremskridt.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er min ordre forsinket?

Afhængigt af hvilken leveringsmulighed du har valgt, kan din ordre stadig være ude til levering.

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan også tjekke status for din ordre ved at bruge dit sporingsnummer, som vi sendte dig i bekræftelsesmailen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Told og importafgifter

If you order from us outside the EU, there may be import duties and taxes that need to be paid to receive your package. These duties are usually collected when the order reaches the delivery address and you are responsible for paying them.

We have no control over these charges and cannot predict their amount. For further information, please contact your local customs office before placing your order.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har ikke modtaget min pakke, men status siger, at den er blevet leveret

Vi er kede af at høre, at du har problemer med din ordre. Hvis kureren ikke kunne få fat på dig, da de forsøgte at levere dine varer, kan de have leveret pakken til en af dine naboer.  

Tjek venligst om du har modtaget et leveringskort fra kureren - det kunne være smuttet ind under din dør eller i din postkasse.  

Hvis du har tjekket efter kortet og også allerede har talt med dine naboer, men stadig ikke har fået din pakke tilbage, så kontakt os. Så hjælper vi gerne. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har modtaget en forkert vare

Hvis den vare, du har modtaget, adskiller sig fra det, du bestilte eller forventede:

For ordrer, der er afgivet online - kontakt venligst vores kundeserviceteam inden for 28 dage fra leveringsdatoen med alle oplysninger om den forkerte vare, du har modtaget, så undersøger vi det for dig.

Når du kontakter os, bedes du også sende et tydeligt billede, der viser mærkerne og produktkoden, så vi bedre kan hjælpe dig.

Bemærk, at nogle varer kan modtages i en lidt anden farve eller stil end den, der er afbilledet online. Dette vil fremgå af produktbeskrivelsen, så vi anbefaler, at du tjekker dette, før du kontakter os, så du ikke bliver skuffet.

For ordrer købt i butikker - besøg venligst butikken med produktet og købsbeviset, så de kan forsøge at hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg mangler vare(r) fra min ordre

Vi beklager, at der mangler varer i din ordre.
Før du kontakter vores kundeserviceteam, skal du sørge for at tjekke dine e-mails, da vi vil give dig besked, hvis nogen varer enten er blevet afsendt separat (hvis din ordre indeholder mere end én vare), eller en vare var udsolgt ved pakningen. 

Hvis du ser på din e-mail og bemærker, at der er et "0" i mængdekolonnen på din faktura, betyder det, at vi ikke havde lagerbeholdningen af varen til at sende til dig på tidspunktet for afsendelsen. 

Hvis følgesedlen siger, at en vare skal være i din pakke, men den ikke er det, bedes du kontakte os. Sørg for at inkludere alle oplysninger om, hvilke varer du mener mangler, herunder hvilke produkter du allerede har modtaget fra din ordre.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er min ordre/vare(r) blevet annulleret?

Beklager din ordre eller vare(r) er blevet annulleret. Hvis den eller de varer, du har bestilt, er udsolgt på tidspunktet for pakning af din ordre, er vi nødt til at annullere den. En ordre vil også blive annulleret, hvis faktureringsadresseoplysningerne ikke stemmer overens med de oplysninger, din bank har registreret. Vi sender en e-mail for at bekræfte annulleringen, og du er ikke blevet debiteret.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har ikke modtaget mit gavekort

Tjek venligst din eller modtagerens spam filter i din e-mail, hvis du ikke har modtaget dit gavekort eller e-voucher. Hvis du stadig ikke kan finde det, så kontakt os, så hjælper vi gerne.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Min vare er ukomplet (mangler dele)

Vi er kede af at høre, at der er et problem med din vare.

Kontakt venligst vores kundeserviceteam inden for 28 dage efter, at pakken er blevet leveret. Når du kontakter os, bedes du oplyse os om, hvilken del der mangler, og vedlægge et foto af pakken/emballagen, der viser tegn på skade, så vi bedre kan forstå problemet og hjælpe dig videre

Har du stadig brug for at kontakte os?
Min vare er defekt/beskadiget

Hvis du har identificeret en fejl ved en vare, du har bestilt:

For ordrer, der er afgivet online - kontakt venligst vores kundeserviceteam med alle detaljer om varen og fejlen, så undersøger vi det for dig.

Når du kontakter os, bedes du også sende tydelige billeder, der viser fejlen, så vi bedre kan hjælpe dig.

Bemærk, at alle produkter vil blive inspiceret, når de returneres, og i tilfælde, hvor varen er blevet beskadiget eller forårsaget af slitage, vil produkterne blive returneret til dig.

For ordrer købt i butikker - besøg venligst butikken med produktet og købsbeviset, så de kan forsøge at hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Min ordre er blevet annulleret, men det ser ud til, at jeg stadig er blevet opkrævet penge

Hvis din ordre er blevet annulleret, vil du blive refunderet til din oprindelige betalingsmetode inden for 3-5 dage. 

Tiden kan afhænge af din banks processer. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg prøver at returnere min ordre, men den siger, at min ordre ikke findes

Vi er klar over, at der er forsinkelser med nogle kundeordrer, der endnu ikke vises på vores returportal. Fejlen kan se ud som denne:

Hvis din ordre er afsendt inden for de sidste par dage, og du ser denne fejl, anbefaler vi, at du vender tilbage om et par dage og prøver igen. Din ordre vil blive vist, det tager bare et par dage længere end normalt.

Vores kundeserviceteam er også ramt af den samme forsinkelse, så de kan heller ikke planlægge en returnering, der oplever dette problem.

Du kan være sikker på, at vores tekniske teams arbejder på at løse dette problem. Vi beklager ulejligheden.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvad er betalingsgodkendelse?

Betalingsgodkendelse eller 3D sikker er initiativer til forebyggelse af bedrageri, som kortudstedere har lanceret.
Verified by VISA (VbV) og MasterCard Secure Code (MSC) fungerer på samme måde ved at bruge adgangskoder, som du har sat op hos kortudbyderen for at beskytte dig, når du handler online. Du vil derefter blive bedt om at indtaste din adgangskode under betalingsprocessen, når du handler hos os. 

Hvordan aktiverer jeg mit kort?
Du registrerer dit kort på din kortudbyders side ved at vælge muligheden for at opsætte betalingsgodkendelse. Du vil blive bedt om at indtaste dine kortoplysninger og angive en adgangskode. Når du har registreret dit kort, skal du, når du handler online i fremtiden, kun indtaste din adgangskode. 

Hvem kontakter jeg for yderligere information?
Hvis du har brug for flere oplysninger om betalingsgodkendelsesprocessen, bedes du kontakte din kortudsteder direkte. Hvis dit kort bliver afvist af vores online betalingsbehandlingssystem, skal du dobbelttjekke, at alle de indtastede oplysninger stemmer overens med dine faktureringsoplysninger. 

Hvis du er sikker på, at du bruger et gyldigt kort, bedes du prøve igen med det samme kredit- eller betalingskort eller afgive ordren igen med et andet kort. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte din kortudbyder. 

Vi har ingen kontrol over betalingsgodkendelsesprocessen, så vi vil ikke være i stand til at hjælpe med eventuelle autentificeringsforespørgsler. Bemærk venligst, at din ordre først vil blive behandlet, når vi har modtaget tilladelse fra din betalingskortudsteder til at behandle betalingen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Betalingsproblemer

Hvis du får fejlmeddelelser, når du foretager en betaling, skal du sørge for, at du har indtastet alle oplysninger korrekt. Du kan eventuelt kontakte din bank for at sikre dig, at der ikke er problemer med dit kort.
Hvis du stadig oplever problemer, bedes du kontakte os og inkludere så mange detaljer som muligt omkring fejlen: 

  • Den fejlmeddelelse du ser 
  • En beskrivelse af problemet 
  • Hvilken betalingsmetode du forsøger at bruge 
  • Hvilke produkter prøver du at købe 
  • Hvilken internetbrowser du bruger, eller hvis du bruger vores app. 
  • Andre oplysninger, der kunne være nyttige 

Hvis dit kredit-/betalingskort blev afvist, skal du kontrollere, om dit kort er udløbet, eller måske din faktureringsadresse for kortet er forskellig fra en du har registreret hos os.
Din kortudbyder vil have flere oplysninger.
Hvis du bruger PayPal, bedes du kontakte dem direkte.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor viser min bank to gebyrer for min ordre?

Vi tager først betaling for en vare, når den er blevet behandlet. Men i mellemtiden inden behandlingen tager vi en autorisation. En godkendelse vil blive vist på dit kontoudtog som en reservation af midler, der allokerer pengene til din ordre. Midlerne debiteres derefter, når vi har behandlet din(e) vare(r) til levering. Nogle gange viser dette sig som to opkrævninger og vil rette sig selv inden for 2-3 arbejdsdage. 

I tilfælde af, at vi ikke er i stand til at opfylde din ordre, kontakter vi straks din bank for at anmode om, at din bank annullerer autorisationen. Hvis godkendelsen stadig eksisterer efter flere dage, bedes du kontakte din bank for at anmode om, at de reagerer på vores annullering af betalingen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg annullere eller foretage ændringer i min ordre?

Jeg har brug for at annullere min ordre

Når du har afgivet din ordre, begynder den straks at blive behandlet i systemet, så vi kan sende den til dig så hurtigt som muligt.

Afhængigt af din ordres status kan vi muligvis annullere den for dig. Kontakt venligst kundeservice, så vi kan undersøge dette nærmere for dig.

Hvis din ordre allerede er afsendt eller er begyndt at gå gennem vores automatiserede ekspeditionsproces, kan vi ikke annullere den for dig. Se vores returpolitik for detaljer om, hvordan du returnerer din ordre, når du har modtaget den.

Jeg har brug for at ændre adressen

Vi kan ikke ændre din leveringsadresse, når din ordre er afgivet. Hvis du er bekymret for ikke at være tilgængelig, kan nogle leveringspartnere efterlade din pakke hos en nabo eller på et sikkert sted. Brug knappen »Klik for at spore ordren« i din e-mail med »Ordren er afsendt« for at tjekke, om disse muligheder er tilgængelige.

Hvis du ikke længere kan få adgang til den adresse, du har valgt, bedes du kontakte kundeservice, så beder vi vores leveringspartner om at sende din ordre tilbage til os mod fuld refusion. Bemærk, at hvis dette er muligt, kan det tage op til 14 dage. Hvis du stadig vil have din ordre, skal du bestille den igen, da vi kun kan sende til den adresse, du har indtastet ved kassen.

Jeg har brug for at ændre min ordre

Når en ordre er indsendt, kan vi ikke foretage ændringer i den, herunder:

  • Tilføjelse eller fjernelse af varer
  • Ændring af farver eller størrelser
  • Ændring af leveringsmuligheder
  • Anvendelse af kampagnerabatter
  • Ændring af den e-mailadresse, der er indtastet for denne ordre
Har du stadig brug for at kontakte os?
Anvend gavekort, eVoucher eller kreditnota

Gavekort/butikskreditnota

Når du har lagt dine varer i kurven og valgt din leveringsmulighed, bliver du ført til betalingsafsnittet. Du vil blive præsenteret for alle de betalingsmuligheder, der er tilgængelige for din ordre. Vælg ›Brug gavekort eller eVoucher‹, og indtast din eVoucher/kreditnota-kode og pinkode, og vælg derefter ›Indløs gavekort‹. Hvis du er i tvivl om, hvor du kan finde din eVoucher-kode og pinkode, kan du se vores FAQ - Hvor finder jeg min voucher-kode og pinkode?

Du kan tilføje op til 10 koder, og hvis du ønsker at anvende flere eVouchers/gavekort/kreditnotaer på samme ordre, skal du følge ovenstående trin igen for hver kode.

Pre-Paid Mastercard/3rd Party Contactless Gift Card

If you are using a contactless gift card from a third-party retailer, select “Credit/Debit Card” and enter the information from your contactless gift card as you would with a bank/credit card.

Bemærk: Vi kan ikke tilføje kampagnekoder eller rabatter, når din ordre er afgivet.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan anvender jeg en rabatkode?

Her er trinene til at anvende din kampagnekode eller rabatkode på din ordre.  

Tilføj dine varer for rabatten til din taske. Vælg "Vis Kurv" for at sikre dig, at du er tilfreds med dine varer, og vælg derefter knappen "Sikker betaling". Fortsæt gennem betalingsprocessen, indtil du når betalingssiden. Under listen over betalingsmuligheder vil du se en mulighed for "Anvend kampagnekode": Vælg denne mulighed, indtast din kode og vælg derefter "Anvend kampagnekode".  

Hvis det lykkes, vil du se en rabat på din ordre i højre side i "Ordreoversigt".  

Bemærk venligst, at vilkår og betingelser gælder for alle vores kampagner og udsalg. Der kan være mærker eller afdelinger, der er udelukket fra vores kampagner. Alle kampagner er underlagt lagertilgængelighed, og kampagnekoder kan ikke længere honoreres efter deres slutdato. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvor finder jeg min voucherkode og pin?

eVoucher

Hvis du bruger en eVoucher, kan koden og PIN findes i den grå boks i den e-mail, du har modtaget. Det vil se nogenlunde sådan ud:

Hvis du bruger et kontaktløst gavekort fra en tredjepartsforhandler, fungerer det som et bank-/kreditkort. Hvis du har problemer med at bruge det, kan du tjekke: Anvend gavekort, eVoucher eller kreditnota.

Gavekort

Hvis du bruger et gavekort købt i butik, finder du koden og PIN på bagsiden af gavekortet under stregkoden. For at afsløre PIN-koden skal du skrabe det sølvfarvede felt.

Kreditnota fra butik

Hvis du tidligere har returneret en vare i butikken og modtaget en kreditnota, kan denne kun bruges online, hvis der er en 4-cifret PIN på kreditnotaen. Denne findes på kreditnotaen, som du har modtaget sammen med kvitteringen for tilbagebetalingen.


Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan finder jeg min størrelse?

Størrelser varierer med forskellige mærker og stilarter. 

Vi har en størrelsesguide, der viser dig størrelser på tøj og fodtøj for at hjælpe dig med at træffe en informeret beslutning om dit køb.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Størrelsesguide


Har du stadig brug for at kontakte os?
Produktinformation

De fleste af vores produktoplysninger kan findes på vores hjemmeside, når du ser på produktsiden. Det omfatter billeder, der viser, hvordan produktet ser ud. Vi viser også flere oplysninger i produktbeskrivelsen eller i produktspecifikationen, f.eks. om materialer, størrelse osv.

Hvis du har tjekket hjemmesiden og stadig har brug for yderligere oplysninger, som ikke er dækket, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, så vi kan hjælpe dig videre.

Når du kontakter os, kan det være en hjælp at sende et tydeligt billede/screenshot, der viser det produkt, du har brug for hjælp til, så vi bedre kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er varepriserne i butikken ikke altid de samme som online?

Vores lagerbeholdning og priser i butikken administreres uafhængigt af lagerbeholdning og priser på nettet.

Det betyder, at et udsalg måske kun gælder online for visse produkter, eller at butikken måske har et udsalg, som ikke gælder online.

Som følge heraf vil du lejlighedsvis se forskellige priser i butikken sammenlignet med online.

Online og butikker er underlagt separate vilkår og betingelser, og som sådan tilbyder vi ikke prismatchning eller forhandler varepriser.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg skal returnere en vare købt online

Du har 28 dage

til at returnere din vare

Du betaler fra £4,99 pr. returnering 

Når den er returneret, skal du regne med

14 dage til at blive refunderet

https://sportsworld.returns.international/pro 

Hvordan returnerer jeg en onlinebestilling

1Pak dine varer forsvarligt ind igen, så de er sikre til forsendelse. Varerne må ikke have været brugt, slidt eller vasket og skal være i en stand, hvor de kan sælges igen, i deres originale emballage med alle mærker på.
2Tryk på knappen 'START EN RETURNERING', og log ind på returportalen med dit ordrenummer og din e-mailadresse.
3Følg trinnene på returportalen for at planlægge din returnering og generere din returlabel. Her får du også instruktioner om, hvad du skal gøre som det næste.
4Send din pakke retur, og vent 14 dage på, at din returnering bliver behandlet. Vi holder dig automatisk opdateret via e-mail.


Andre vigtige oplysninger i forbindelse med returnering

  • Hvis der er et problem eller en fejl ved den modtagne vare, bedes du kontakte kundeserviceteamet for at få hjælp og give fulde og klare oplysninger om problemet.
  • For varer, der ikke passer, eller andre "ombestemmelsesscenarier", skal du selv dække returomkostningerne. Vores kundeserviceteam kan ikke tilbyde dig gratis returnering.
  • Ordrer, der er afgivet online, kan ikke returneres til butikkerne. Dette gælder også for ordrer, hvor du har valgt en "klik og afhent"-leveringsmulighed.
  • Returneringer behandles pr. ordre, så hvis du forsøger at returnere flere ordrer, bedes du returnere dem separat for at undgå problemer eller forsinkelser med behandlingen.
  • Alle returneringer inspiceres ved modtagelsen. Vores team kan afvise og returnere et produkt, hvis det konstateres, at produktet er blevet misbrugt.
  • Personaliserede varer accepteres ikke, medmindre teksten er forkert, eller varen er defekt.
  • Undertøj, badetøj og piercede smykker kan ikke returneres af hygiejnemæssige årsager.
  • Varer, der forringes eller udløber hurtigt, magasiner, varer, der er forseglede af hygiejniske årsager, computerspil, hvor forseglingen er brudt, eller varer, der er blevet blandet uadskilleligt efter levering,
Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg returnere mere end én ordre i samme pakke?

Venligst returner hver ordre separat og medtag eventuel emballage, der udgør en del af varerne, sammen med dit gyldige købsbevis.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg returnere en onlineordre til en butik?

Nej, det kan de ikke.

Butikkerne kan kun acceptere og behandle returneringer af varer, der er købt i butikkerne.


Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg skal returnere min ordre eller en vare købt i butikken

For at returnere din(e) vare(r) købt i butikken til en kreditnota eller om muligt foretage en ombytning, skal du besøge en Sports Direct-butik inden for 28 dage efter købet.

Hvis din vare er defekt, giver vi fuld refusion. Du bedes fremvise et gyldigt købsbevis, f.eks. en kassebon eller et kontoudtog.

Desværre kan du ikke returnere badetøj, undertøj, piercede smykker, personlige eller skræddersyede varer, varer, der forringes eller udløber hurtigt, magasiner, varer, der er forseglet af hygiejniske årsager, computerspil, hvor forseglingen er brudt, eller varer, der er blevet blandet uadskilleligt efter levering.

Bemærk: Varer, der er købt i en butik, kan kun returneres til butikken. Du kan ikke returnere butiksvarer med posten.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Butikspersonalet nægtede at returnere min defekte vare

Alle returneringer inspiceres, når de er modtaget, også hvis du mener, at en af dine varer kan have en produktionsfejl.

Når du returnerer et butikskøb til butikken, vil en medarbejder vurdere varen for at afgøre, om problemet er en produktionsfejl eller et resultat af normal slitage.

Hvis personalet konkluderer, at fejlen skyldes slitage, og du ønsker at udfordre dette yderligere, skal du sørge for, at varen bliver inspiceret af en velrenommeret tredjepart. Når du har fremlagt et brev eller en e-mail fra tredjeparten, der bekræfter en produktionsfejl, kan du vende tilbage til butikken for at få yderligere hjælp.


Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har mistet min kvittering fra butikken

Hvis du af en eller anden grund ikke længere har din kvittering eller kreditnota, kan butiksteamet muligvis udstede den til dig igen.

For at tjekke dette skal du:. 

  1. Vend tilbage til den butik, hvor du oprindeligt købte varen, inden for 6 måneder efter købsdatoen.
  2. Vis kassereren dit kontoudtog med transaktionen på (beløb, dato og klokkeslæt).

Hvis det er mere end 6 måneder siden, eller du ikke har bevis for betalingsoplysningerne, kan vi desværre ikke hjælpe dig videre.


Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan modtager jeg en refusion?

Vi forsøger at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, for at du kan få din tilbagebetaling. Du bør modtage en bekræftelsesmail inden for en uge efter at have returneret varen, men det tager nogle gange længere tid. 

Eventuelle tilbagebetalinger vil blive refunderet til den samme betalingsmetode, som du brugte, da du afgav ordren. 

Hvis din ordre blev betalt helt eller delvist med et gavekort, vil refusionen blive udstedt som et gavekort eller evoucher op til værdien af det gavekort, du brugte. På hvilket tidspunkt vil eventuelle skyldige midler, der er tilbage, blive refunderet til de andre anvendte betalingsmetoder.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvornår modtager jeg en refusion?

Vi forsøger at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, så du kan få din refusion, men giv os venligst 7 dage til at behandle din returnering. Du bør modtage en bekræftelsesmail, når dette er gjort. Herefter kan der gå op til yderligere 7 dage, før pengene kommer tilbage til din betalingsmetode, da dette afhænger af bankernes processer. 

På visse tidspunkter af året vil procestiden være længere, f.eks. omkring jul og helligdage.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg kan ikke se en refusion på mit kontoudtog

Der kan gå 7 dage, før tilbagebetalingen vises på din bankkonto.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor får jeg en kreditnota, når jeg returnerer en butiksordre?

Vi har forskellige vilkår og politikker for at handle i butikken i forhold til at handle online.

Uønskede varer kan returneres til butikken inden for 28 dage efter købet til ombytning eller tilbagebetaling i form af en kreditnota (afventer inspektion).

Som det fremgår af forbrugerlovgivningen, krænker en kreditnota ikke dine lovbestemte rettigheder.

Denne politik er skiltet i butikkerne og på din købskvittering.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Min vare har den forkerte personalisering

Vi er kede af at høre, at der er et problem med din vare.

I de fleste tilfælde tilpasser vi produktet til den specifikation, du bad om, da du bestilte. Ved onlinebestillinger sender vi også en e-mail med en ordrekvittering, som bekræfter de bestilte varer og de personaliseringsoplysninger, du har givet. Vi anbefaler, at du tjekker dette først i tilfælde, hvor personaliseringen ikke er nøjagtig på dit produkt.

På grund af personaliseringens natur er det muligt, at der i sjældne tilfælde kan ske fejl under produktionsprocessen. Hvis det er det, der er sket med din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice team inden for 30 dage efter, at pakken er blevet leveret. Vi vil også anbefale, at du sender et billede af fejlen, så vi bedre kan forstå problemet.

Bemærk venligst: Da der ikke er nogen faste holdnumre for nogen spillere, kan de til enhver tid ændres. Derfor kan vi ikke påtage os ansvaret for ændringer i spillernes holdnumre på fortrykte trøjer eller skræddersyede personlige trøjer.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg vil gerne give feedback om en af jeres butikker

Hvis du vil fortælle os om et nyligt besøg i en af vores butikker, er du velkommen til at kontakte os. 

Når du kontakter os, bedes du oplyse sted, dato og tidspunkt for dit besøg, så vi kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan tilmelder jeg mig en konto?

Registrer en konto hos os for at få fordelen ved at have dine ordrer og ordrehistorik på ét sted, og du kan drage fordel af vores hurtige udtjekningssystem. 

Når du opretter din konto, kan du tilmelde dig at modtage vores nyhedsbreve, så du holder dig opdateret om de seneste trends, særlige tilbud og kampagner. 

For at registrere dig med din aktive, gyldige e-mailadresse, klik venligst her

Når du har fulgt trinene for at oprette din konto, kan du opdatere dine oplysninger ved at bruge Min konto-sektionen på vores websted. Her kan du administrere dine adresser, betalingskort og holde øje med dine ordrer.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min adgangskode

Registrer en konto hos os for at få fordelen ved at have dine ordrer og ordrehistorik på ét sted, og du kan drage fordel af vores hurtige udtjekningssystem. 

Når du opretter din konto, kan du tilmelde dig at modtage vores nyhedsbreve, så du holder dig opdateret om de seneste trends, særlige tilbud og kampagner. 

For at registrere dig med din aktive, gyldige e-mailadresse, klik venligst her. Du bliver bedt om at oprette en adgangskode til din konto. Hvis du allerede har en konto hos os, men ikke kan huske din adgangskode, kan du bruge linket glemt adgangskode til at nulstille den ved at følge trinene. 

Du kan administrere din konto og din adgangskode i afsnittet Min konto.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan ændrer jeg detaljer såsom mine betalings-/kontaktpræferencer?

Du kan administrere din konto og din adgangskode i afsnittet Min konto. 

Du kan opdatere, hvordan du vil have os til at kontakte dig under 'Kontaktpræferencer'. 

Du kan opdatere dine betalingsoplysninger under 'Administrer kort'.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min e-mailadresse?

Af hensyn til vores kunders sikkerhed tillader vi ikke ændring af e-mailadresse. Hvis du skal bruge en alternativ e-mailadresse, beder vi dig om at oprette en ny konto.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Afmeld/Slet konto

Det er gratis at have en konto og giver dig mulighed for nemt at handle uden at skulle indtaste dine oplysninger hver gang. Det giver dig også et nemt overblik over din ordrehistorik. 

Hvis du ønsker at deaktivere din konto, bedes du kontakte os og bekræfte din registrerede e-mailadresse og navn på kontoen. 

Når vi har annulleret din konto, modtager du en e-mailbekræftelse.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Føj til listen over sikre afsendere

Nogle gange kan du løbe ind i problemer og ikke modtage konto-e-mails, som vi sender til dig. Det er problematisk, fordi vi kommunikerer forsendelsesmeddelelser, faktureringsfejl og ordreopdateringer via e-mail. Ved at tilføje vores e-mailadresse til din liste over sikre afsendere, sikrer du, at du modtager vores e-mails i din indbakke og reducerer chancerne for at få problemer med at modtage e-mails fra os i fremtiden. 

Hver internetudbyder (ISP) har spamfiltre, som beholder både hvidlistede adresser og sortlistede adresser. Hvis en adresse er på en persons hvidliste, vil mail fra den specifikke afsender være tilladt. 

For at sikre, at du modtager vores e-mails, skal du følge instruktionerne nedenfor for at tilføje vores e-mailadresser til din adressebog for din specifikke internetudbyder. 

Hotmail 

  1. Åbn din indbakke 
  2. Klik på "Indstillinger" (øverst i højre hjørne af skærmen) og derefter "Flere muligheder" nederst på rullelisten 
  3. Vælg "Sikker og blokerede afsendere" og klik derefter på "Sikker afsendere" 
  4. Kopiér og indsæt vores e-mail-adresse i den angivne boks, og klik på "tilføj til liste" 
  5. Vores e-mail-adresse er blevet tilføjet til din liste over sikre afsendere 

Microsoft Office Outlook 2003

  1. Åbn din indbakke 
  2. Klik på "Handlinger" på værktøjslinjen " 
  3. Vælg "Junk E-mail" fra rullemenuen 
  4. Vælg "Tilføj afsender til listen over sikre afsendere" 
  5. En dialogboks vises muligvis med ordene "Afsenderen af den valgte besked er blevet tilføjet til dine sikre afsendere" liste". Klik på OK for at bekræfte 
  6. E-mailadressen er nu indtastet i din Outlook-kontaktliste 

Yahoo!

  1. Åbn din indbakke. 
  2. Naviger til en e-mail fra os, og klik på knappen "Tilføj" ud for vores e-mailadresse 
  3. Hvis den ikke allerede er der, kopier og indsæt vores e-mail-adresse i e-mail-feltet og klik på "Gem" 
  4. En dialogboks vises muligvis med ordene "Kontakt blev tilføjet" ved siden af et grønt flueben. Klik på "OK" for at lukke dialogboksen 
  5. E-mailadressen er nu indtastet i din Yahoo! adressebog. 

Microsoft Office Outlook 2007

  1. Åbn din indbakke 
  2. Åbn menuen "Værktøjer" og klik på "Indstillinger" 
  3. På fanen "Indstillinger" under "E-mail" klik på "Junk Email" 
  4. Klik på "Sikker afsendere" eller "Sikker" Modtagere" fanen og vælg "Tilføj" 
  5. I feltet "Indtast en e-mail-adresse eller et internetdomænenavn, der skal tilføjes til listen", kopier og indsæt vores e-mailadresse og klik OK 
  6. E-mailadressen er nu tilføjet til din kontaktliste. 

AOL Mail

  1. Åbn din indbakke 
  2. Naviger til en af vores e-mails til dig. Hold markøren over vores e-mailadresse i sektionen "Fra" for at åbne en lille dropdown. 
  3. Klik på "Tilføj kontakt" for at bekræfte 
  4. E-mailadressen er nu blevet tilføjet til din kontaktliste 

Google Mail

  1. Åbn din indbakke 
  2. Naviger til en e-mail fra os 
  3. Klik på linket "Flere muligheder" ved siden af dato 
  4. Klik på "Tilføj afsender til kontaktliste" i valglisten 
  5. E-mailadressen er nu indtastet i din Gmail-kontaktliste.
Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har problemer med at logge ind. Hvad kan jeg gøre?

Hvis du har en konto hos os, skal du sørge for, at du bruger den samme e-mailadresse og adgangskode, som du brugte, da du oprettede din konto. 

Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du bruge linket 'glemt adgangskode' på login-siden til at nulstille din adgangskode. Klik her for at komme til login-siden, og følg derefter trinene. 

Hvis du ikke har en konto, kan du oprette en her. Det betyder, at du har al din ordrehistorik og detaljer på ét sted. 

Hvis du stadig har problemer med at logge ind på din konto, bedes du kontakte os, så hjælper vi gerne.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har fundet et problem med din hjemmeside.

Vi er kede af at høre, at du oplever problemer med vores hjemmeside, se venligst nedenfor for nogle forslag, der burde hjælpe: 

  • Prøv at åbne en ny browsersession, hvis det ikke virker, så åbn et inkognitovindue (Google) eller et nyt InPrivate-vindue (Edge).
  • Ryd din cache og dine cookies
  • Deaktiver alle plugins
  • Tjek dine HTTPS-indstillinger
  • Ryd dine midlertidige filer
  • Prøv på en alternativ enhed, f.eks. en mobiltelefon, stationær pc, bærbar computer eller tablet.

Bemærk: Hvis du oplever problemer specifikt med at foretage en betaling, f.eks. under checkout, skal du muligvis kontakte betalingsudbyderen direkte for at fejlfinde betalingsfejl og tjekke din konto.

Hvis du har prøvet alt det ovenstående og stadig har problemer, bedes du kontakte vores kundeservice team, så vi kan få det ordnet for dig. Når du kontakter os, kan det hjælpe at sende skærmbilleder, der viser det problem, du har brug for hjælp til, så vi bedre kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg oplever problemer med appen

Vi er kede af at høre, at du oplever problemer med vores app. Tjek venligst, at du bruger den mest opdaterede version af appen.

Hvis du stadig oplever tekniske problemer, anbefaler vi, at du prøver at slette appen og geninstallere den. Det plejer at løse de fleste kundeproblemer.

Hvis problemet fortsætter, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. Vi har brug for at vide mere om, hvilken enhed du bruger, og hvilke fejl du ser, så vi kan give problemet videre til vores supportteam. Når du kontakter os, kan det hjælpe at sende skærmbilleder, der viser det problem, du har brug for mere hjælp til, så vi bedre kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?