Kontakt Os
Leveringsmuligheder

Du kan vælge mellem disse leveringsmuligheder:

Mulighed for levering
Bestil indenLeveringstider
Pris (DKK)
Pakkeshop - Standard levering
23:59
3-7 arbejdsdage39
Pakkeshop - Ekspres levering
23:591-3 arbejdsdage89


Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvor er min ordre?

Hvis du ikke har fået din ordre endnu, kan det skyldes, at den stadig er ude til levering. Måske har kureren forsøgt at levere, men du var ikke hjemme? De vil prøve op til 3 gange. 

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan spore din ordre med det unikke sporingsnummer, du fik i vores forsendelses-e-mail. 

Hvis du ikke kan finde denne e-mail, kan du få sporingsreferencenummeret i din ordrehistorik.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Sporing af levering

I vores forsendelses-e-mail har du dit unikke sporingsnummer for din ordre. Tjek venligst din uønskede mappe, hvis du ikke har modtaget e-mailen. 

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan også finde det sporingsreferencenummer i din ordrehistorik for at spore din forsendelses fremskridt.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er min ordre forsinket?

Afhængigt af hvilken leveringsmulighed du har valgt, kan din ordre stadig være ude til levering.

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan også tjekke status for din ordre ved at bruge dit sporingsnummer, som vi sendte dig i bekræftelsesmailen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg har ikke modtaget min pakke, men status siger, at den er blevet leveret

Vi er kede af at høre, at du har problemer med din ordre. Hvis kureren ikke kunne få fat på dig, da de forsøgte at levere dine varer, kan de have leveret pakken til en af dine naboer.  

Tjek venligst om du har modtaget et leveringskort fra kureren - det kunne være smuttet ind under din dør eller i din postkasse.  

Hvis du har tjekket efter kortet og også allerede har talt med dine naboer, men stadig ikke har fået din pakke tilbage, så kontakt os. Så hjælper vi gerne. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvorfor er min ordre ikke blevet leveret, men i stedet returneret til dig?

Vi er kede af at høre, at du ikke har modtaget din ordre.  

Når en ordre er ude til levering, vil vores leveringspartnere forsøge at levere den 3 gange.  

Hvis de ikke kan levere den, returneres ordren tilbage til os for en refusion. Nogle gange kan der være problemer med at finde eller få adgang til leveringsadressen, og hvis forsøgene ikke lykkes, vil ordren blive returneret.  

Af og til bliver en ordre beskadiget under transporten og kan ikke leveres. Du bør være i stand til at kontrollere årsagen til, at den er blevet returneret ved at bruge det sporingslink, du fik i afsendelsesmailen. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Forkert/defekt vare modtaget

Vi er kede af at høre, at der er problemer med din ordre. 

Brug venligst vores kontaktformular og vedhæft billeder af de forkerte/defekte varer, så undersøger vi dette for dig. 

Tak for din tålmodighed, mens vi ordnede dette.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg mangler vare(r) fra min ordre

Vi beklager, at der mangler varer i din ordre.
Før du kontakter vores kundeserviceteam, skal du sørge for at tjekke dine e-mails, da vi vil give dig besked, hvis nogen varer enten er blevet afsendt separat (hvis din ordre indeholder mere end én vare), eller en vare var udsolgt ved pakningen. 

Hvis du ser på din e-mail og bemærker, at der er et "0" i mængdekolonnen på din faktura, betyder det, at vi ikke havde lagerbeholdningen af varen til at sende til dig på tidspunktet for afsendelsen. 

Hvis følgesedlen siger, at en vare skal være i din pakke, men den ikke er det, bedes du kontakte os. Sørg for at inkludere alle oplysninger om, hvilke varer du mener mangler, herunder hvilke produkter du allerede har modtaget fra din ordre.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvorfor er min ordre/vare(r) blevet annulleret?

Beklager din ordre eller vare(r) er blevet annulleret. Hvis den eller de varer, du har bestilt, er udsolgt på tidspunktet for pakning af din ordre, er vi nødt til at annullere den. En ordre vil også blive annulleret, hvis faktureringsadresseoplysningerne ikke stemmer overens med de oplysninger, din bank har registreret. Vi sender en e-mail for at bekræfte annulleringen, og du er ikke blevet debiteret.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har ikke modtaget mit gavekort

Tjek venligst din eller modtagerens spam filter i din e-mail, hvis du ikke har modtaget dit gavekort eller e-voucher. Hvis du stadig ikke kan finde det, så kontakt os, så hjælper vi gerne.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Min vare er ukomplet (mangler dele)

Vi er kede af at høre, at der er et problem med din vare.

Kontakt venligst vores kundeserviceteam inden for 28 dage efter, at pakken er blevet leveret. Når du kontakter os, bedes du oplyse os om, hvilken del der mangler, og vedlægge et foto af pakken/emballagen, der viser tegn på skade, så vi bedre kan forstå problemet og hjælpe dig videre

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Min vare er beskadiget

Vi er kede af at høre, at din vare er beskadiget.

Hvis din vare er blevet leveret beskadiget, bedes du kontakte vores kundeservice team inden for 28 dage fra leveringsdatoen, så vi kan hjælpe dig.

Vedlæg venligst et foto af pakken/emballagen, der viser tegn på skade, så vi bedre kan forstå problemet og hjælpe dig videre.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Min ordre er blevet annulleret, men det ser ud til, at jeg stadig er blevet opkrævet penge

Hvis din ordre er blevet annulleret, vil du blive refunderet til din oprindelige betalingsmetode inden for 3-5 dage. 

Tiden kan afhænge af din banks processer. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvad er betalingsgodkendelse?

Betalingsgodkendelse eller 3D sikker er initiativer til forebyggelse af bedrageri, som kortudstedere har lanceret.
Verified by VISA (VbV) og MasterCard Secure Code (MSC) fungerer på samme måde ved at bruge adgangskoder, som du har sat op hos kortudbyderen for at beskytte dig, når du handler online. Du vil derefter blive bedt om at indtaste din adgangskode under betalingsprocessen, når du handler hos os. 

Hvordan aktiverer jeg mit kort?
Du registrerer dit kort på din kortudbyders side ved at vælge muligheden for at opsætte betalingsgodkendelse. Du vil blive bedt om at indtaste dine kortoplysninger og angive en adgangskode. Når du har registreret dit kort, skal du, når du handler online i fremtiden, kun indtaste din adgangskode. 

Hvem kontakter jeg for yderligere information?
Hvis du har brug for flere oplysninger om betalingsgodkendelsesprocessen, bedes du kontakte din kortudsteder direkte. Hvis dit kort bliver afvist af vores online betalingsbehandlingssystem, skal du dobbelttjekke, at alle de indtastede oplysninger stemmer overens med dine faktureringsoplysninger. 

Hvis du er sikker på, at du bruger et gyldigt kort, bedes du prøve igen med det samme kredit- eller betalingskort eller afgive ordren igen med et andet kort. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte din kortudbyder. 

Vi har ingen kontrol over betalingsgodkendelsesprocessen, så vi vil ikke være i stand til at hjælpe med eventuelle autentificeringsforespørgsler. Bemærk venligst, at din ordre først vil blive behandlet, når vi har modtaget tilladelse fra din betalingskortudsteder til at behandle betalingen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Betalingsproblemer

Hvis du får fejlmeddelelser, når du foretager en betaling, skal du sørge for, at du har indtastet alle oplysninger korrekt. Du kan eventuelt kontakte din bank for at sikre dig, at der ikke er problemer med dit kort.
Hvis du stadig oplever problemer, bedes du kontakte os og inkludere så mange detaljer som muligt omkring fejlen: 

  • Den fejlmeddelelse du ser 
  • En beskrivelse af problemet 
  • Hvilken betalingsmetode du forsøger at bruge 
  • Hvilke produkter prøver du at købe 
  • Hvilken internetbrowser du bruger, eller hvis du bruger vores app. 
  • Andre oplysninger, der kunne være nyttige 

Hvis dit kredit-/betalingskort blev afvist, skal du kontrollere, om dit kort er udløbet, eller måske din faktureringsadresse for kortet er forskellig fra en du har registreret hos os.
Din kortudbyder vil have flere oplysninger.
Hvis du bruger PayPal, bedes du kontakte dem direkte.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvorfor viser min bank to gebyrer for min ordre?

Vi tager først betaling for en vare, når den er blevet behandlet. Men i mellemtiden inden behandlingen tager vi en autorisation. En godkendelse vil blive vist på dit kontoudtog som en reservation af midler, der allokerer pengene til din ordre. Midlerne debiteres derefter, når vi har behandlet din(e) vare(r) til levering. Nogle gange viser dette sig som to opkrævninger og vil rette sig selv inden for 2-3 arbejdsdage. 

I tilfælde af, at vi ikke er i stand til at opfylde din ordre, kontakter vi straks din bank for at anmode om, at din bank annullerer autorisationen. Hvis godkendelsen stadig eksisterer efter flere dage, bedes du kontakte din bank for at anmode om, at de reagerer på vores annullering af betalingen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg annullere eller foretage ændringer i min ordre?

Når du har afgivet din ordre, begynder ordren med det samme at gå gennem systemet, så vi kan få den til dig så hurtigt som muligt. 

Det betyder, at du ikke kan annullere din ordre eller foretage ændringer i den. Dette omfatter tilføjelse eller fjernelse af varer, ændring af farver eller størrelser, ændring af leveringsadresse, leveringsmulighed eller e-mailadresse på ordren.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan anvender jeg en rabatkode?

Her er trinene til at anvende din kampagnekode eller rabatkode på din ordre.  

Tilføj dine varer for rabatten til din taske. Vælg "Vis Kurv" for at sikre dig, at du er tilfreds med dine varer, og vælg derefter knappen "Sikker betaling". Fortsæt gennem betalingsprocessen, indtil du når betalingssiden. Under listen over betalingsmuligheder vil du se en mulighed for "Anvend kampagnekode": Vælg denne mulighed, indtast din kode og vælg derefter "Anvend kampagnekode".  

Hvis det lykkes, vil du se en rabat på din ordre i højre side i "Ordreoversigt".  

Bemærk venligst, at vilkår og betingelser gælder for alle vores kampagner og udsalg. Der kan være mærker eller afdelinger, der er udelukket fra vores kampagner. Alle kampagner er underlagt lagertilgængelighed, og kampagnekoder kan ikke længere honoreres efter deres slutdato. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvordan finder jeg min størrelse?

Størrelser varierer med forskellige mærker og stilarter. 

Vi har en størrelsesguide, der viser dig størrelser på tøj og fodtøj for at hjælpe dig med at træffe en informeret beslutning om dit køb.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Størrelsesguide


Har du stadig brug for at kontakte os?
Produktinformation

De fleste af vores produktoplysninger kan findes på vores hjemmeside, når du ser på produktsiden. Det omfatter billeder, der viser, hvordan produktet ser ud. Vi viser også flere oplysninger i produktbeskrivelsen eller i produktspecifikationen, f.eks. om materialer, størrelse osv.

Hvis du har tjekket hjemmesiden og stadig har brug for yderligere oplysninger, som ikke er dækket, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, så vi kan hjælpe dig videre.

Når du kontakter os, kan det være en hjælp at sende et tydeligt billede/screenshot, der viser det produkt, du har brug for hjælp til, så vi bedre kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Retur online

Returner din online ordre i nogle få nemme trin. Du har 28 dage til at returnere din ordre fra den dato, den er leveret. For returnering vil der blive trukket et håndteringsgebyr på 39 DKK fra refusionen, når den er modtaget på vores lager. Udelukkelser gælder, se venligst vores returpolitik nedenfor for flere detaljer

Hvis din vare er defekt, forkert eller vejer over 10 kg, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, inden du returnerer. 

Disse varer kan ikke returneres til butikken. 

  • Pak dine genstande sikkert om.

  • Log ind på vores returportal med dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg din foretrukne sporede returtjeneste. Vi har print derhjemme, papirløse og afhentningsmuligheder.

  • Du får tilsendt en forsendelsesetiket eller QR-kode til scanning på dit valgte afleveringssted eller afhentningssted.

  • Hold øje med opdateringer og sporing. Du modtager en e-mail, når vi modtager din returnerede vare. De fleste returneringer behandles på få dage, men pengene kan tage op til 14 dage, før pengene kommer tilbage på din konto.

Godt at vide...

  • Ved at vælge en betalt service via vores returportal får du en sporet returservice tilbage til vores lager.
  • Hold venligst dine ordrer adskilt, da returnering af mere end 1 ordre i 1 pakke kan forsinke din tilbagebetaling.
  • Hvis du bruger din egen returmetode, kan du være ansvarlig for importmoms (normalt pålagt varer over 15 GBP) og betale et toldgebyr (hvis din ordreværdi er over 135 GBP), hvor det er relevant.

RETURNERINGSPOLITIK OVERSIGT

  • Varer må ikke bruges, bæres eller vaskes
  • Varer skal være i original emballage og alle mærker vedhæftet
  • Personlige varer vil ikke blive accepteret, medmindre teksten er forkert, eller varen er defekt
  • Undertøj, badetøj og pierced smykker kan ikke returneres af hygiejnehensyn årsager
  • Varer, der forringes eller udløber hurtigt, magasiner, varer, der er forseglet af hygiejniske årsager, computerspil med forseglingen brudt eller varer, der er blevet uadskilleligt blandet efter levering, kan ikke returneres
Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg returnere mere end én ordre i samme pakke?

Venligst returner hver ordre separat og medtag eventuel emballage, der udgør en del af varerne, sammen med dit gyldige købsbevis.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg returnere en onlineordre til en butik?

Nej, det kan de ikke.

Butikkerne kan kun acceptere og behandle returneringer af varer, der er købt i butikkerne.


Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan modtager jeg en refusion?

Vi forsøger at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, for at du kan få din tilbagebetaling. Du bør modtage en bekræftelsesmail inden for en uge efter at have returneret varen, men det tager nogle gange længere tid. 

Eventuelle tilbagebetalinger vil blive refunderet til den samme betalingsmetode, som du brugte, da du afgav ordren. 

Hvis din ordre blev betalt helt eller delvist med et gavekort, vil refusionen blive udstedt som et gavekort eller evoucher op til værdien af det gavekort, du brugte. På hvilket tidspunkt vil eventuelle skyldige midler, der er tilbage, blive refunderet til de andre anvendte betalingsmetoder.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvornår modtager jeg en refusion?

Vi forsøger at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, så du kan få din refusion, men giv os venligst 7 dage til at behandle din returnering. Du bør modtage en bekræftelsesmail, når dette er gjort. Herefter kan der gå op til yderligere 7 dage, før pengene kommer tilbage til din betalingsmetode, da dette afhænger af bankernes processer. 

På visse tidspunkter af året vil procestiden være længere, f.eks. omkring jul og helligdage.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg kan ikke se en refusion på mit kontoudtog

Der kan gå 7 dage, før tilbagebetalingen vises på din bankkonto.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Min vare har den forkerte personalisering

Vi er kede af at høre, at der er et problem med din vare.

I de fleste tilfælde tilpasser vi produktet til den specifikation, du bad om, da du bestilte. Ved onlinebestillinger sender vi også en e-mail med en ordrekvittering, som bekræfter de bestilte varer og de personaliseringsoplysninger, du har givet. Vi anbefaler, at du tjekker dette først i tilfælde, hvor personaliseringen ikke er nøjagtig på dit produkt.

På grund af personaliseringens natur er det muligt, at der i sjældne tilfælde kan ske fejl under produktionsprocessen. Hvis det er det, der er sket med din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice team inden for 30 dage efter, at pakken er blevet leveret. Vi vil også anbefale, at du sender et billede af fejlen, så vi bedre kan forstå problemet.

Bemærk venligst: Da der ikke er nogen faste holdnumre for nogen spillere, kan de til enhver tid ændres. Derfor kan vi ikke påtage os ansvaret for ændringer i spillernes holdnumre på fortrykte trøjer eller skræddersyede personlige trøjer.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg vil gerne give feedback om en af jeres butikker

Hvis du vil fortælle os om et nyligt besøg i en af vores butikker, er du velkommen til at kontakte os. 

Når du kontakter os, bedes du oplyse sted, dato og tidspunkt for dit besøg, så vi kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvordan tilmelder jeg mig en konto?

Registrer en konto hos os for at få fordelen ved at have dine ordrer og ordrehistorik på ét sted, og du kan drage fordel af vores hurtige udtjekningssystem. 

Når du opretter din konto, kan du tilmelde dig at modtage vores nyhedsbreve, så du holder dig opdateret om de seneste trends, særlige tilbud og kampagner. 

For at registrere dig med din aktive, gyldige e-mailadresse, klik venligst her

Når du har fulgt trinene for at oprette din konto, kan du opdatere dine oplysninger ved at bruge Min konto-sektionen på vores websted. Her kan du administrere dine adresser, betalingskort og holde øje med dine ordrer.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min adgangskode

Registrer en konto hos os for at få fordelen ved at have dine ordrer og ordrehistorik på ét sted, og du kan drage fordel af vores hurtige udtjekningssystem. 

Når du opretter din konto, kan du tilmelde dig at modtage vores nyhedsbreve, så du holder dig opdateret om de seneste trends, særlige tilbud og kampagner. 

For at registrere dig med din aktive, gyldige e-mailadresse, klik venligst her. Du bliver bedt om at oprette en adgangskode til din konto. Hvis du allerede har en konto hos os, men ikke kan huske din adgangskode, kan du bruge linket glemt adgangskode til at nulstille den ved at følge trinene. 

Du kan administrere din konto og din adgangskode i afsnittet Min konto.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan ændrer jeg detaljer såsom mine betalings-/kontaktpræferencer?

Du kan administrere din konto og din adgangskode i afsnittet Min konto. 

Du kan opdatere, hvordan du vil have os til at kontakte dig under 'Kontaktpræferencer'. 

Du kan opdatere dine betalingsoplysninger under 'Administrer kort'.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min e-mailadresse?

Af hensyn til vores kunders sikkerhed tillader vi ikke ændring af e-mailadresse. Hvis du skal bruge en alternativ e-mailadresse, beder vi dig om at oprette en ny konto.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Afmeld/Slet konto

Det er gratis at have en konto og giver dig mulighed for nemt at handle uden at skulle indtaste dine oplysninger hver gang. Det giver dig også et nemt overblik over din ordrehistorik. 

Hvis du ønsker at deaktivere din konto, bedes du kontakte os og bekræfte din registrerede e-mailadresse og navn på kontoen. 

Når vi har annulleret din konto, modtager du en e-mailbekræftelse.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Føj til listen over sikre afsendere

Nogle gange kan du løbe ind i problemer og ikke modtage konto-e-mails, som vi sender til dig. Det er problematisk, fordi vi kommunikerer forsendelsesmeddelelser, faktureringsfejl og ordreopdateringer via e-mail. Ved at tilføje vores e-mailadresse til din liste over sikre afsendere, sikrer du, at du modtager vores e-mails i din indbakke og reducerer chancerne for at få problemer med at modtage e-mails fra os i fremtiden. 

Hver internetudbyder (ISP) har spamfiltre, som beholder både hvidlistede adresser og sortlistede adresser. Hvis en adresse er på en persons hvidliste, vil mail fra den specifikke afsender være tilladt. 

For at sikre, at du modtager vores e-mails, skal du følge instruktionerne nedenfor for at tilføje vores e-mailadresser til din adressebog for din specifikke internetudbyder. 

Hotmail 

  1. Åbn din indbakke 
  2. Klik på "Indstillinger" (øverst i højre hjørne af skærmen) og derefter "Flere muligheder" nederst på rullelisten 
  3. Vælg "Sikker og blokerede afsendere" og klik derefter på "Sikker afsendere" 
  4. Kopiér og indsæt vores e-mail-adresse i den angivne boks, og klik på "tilføj til liste" 
  5. Vores e-mail-adresse er blevet tilføjet til din liste over sikre afsendere 

Microsoft Office Outlook 2003

  1. Åbn din indbakke 
  2. Klik på "Handlinger" på værktøjslinjen " 
  3. Vælg "Junk E-mail" fra rullemenuen 
  4. Vælg "Tilføj afsender til listen over sikre afsendere" 
  5. En dialogboks vises muligvis med ordene "Afsenderen af den valgte besked er blevet tilføjet til dine sikre afsendere" liste". Klik på OK for at bekræfte 
  6. E-mailadressen er nu indtastet i din Outlook-kontaktliste 

Yahoo!

  1. Åbn din indbakke. 
  2. Naviger til en e-mail fra os, og klik på knappen "Tilføj" ud for vores e-mailadresse 
  3. Hvis den ikke allerede er der, kopier og indsæt vores e-mail-adresse i e-mail-feltet og klik på "Gem" 
  4. En dialogboks vises muligvis med ordene "Kontakt blev tilføjet" ved siden af et grønt flueben. Klik på "OK" for at lukke dialogboksen 
  5. E-mailadressen er nu indtastet i din Yahoo! adressebog. 

Microsoft Office Outlook 2007

  1. Åbn din indbakke 
  2. Åbn menuen "Værktøjer" og klik på "Indstillinger" 
  3. På fanen "Indstillinger" under "E-mail" klik på "Junk Email" 
  4. Klik på "Sikker afsendere" eller "Sikker" Modtagere" fanen og vælg "Tilføj" 
  5. I feltet "Indtast en e-mail-adresse eller et internetdomænenavn, der skal tilføjes til listen", kopier og indsæt vores e-mailadresse og klik OK 
  6. E-mailadressen er nu tilføjet til din kontaktliste. 

AOL Mail

  1. Åbn din indbakke 
  2. Naviger til en af vores e-mails til dig. Hold markøren over vores e-mailadresse i sektionen "Fra" for at åbne en lille dropdown. 
  3. Klik på "Tilføj kontakt" for at bekræfte 
  4. E-mailadressen er nu blevet tilføjet til din kontaktliste 

Google Mail

  1. Åbn din indbakke 
  2. Naviger til en e-mail fra os 
  3. Klik på linket "Flere muligheder" ved siden af dato 
  4. Klik på "Tilføj afsender til kontaktliste" i valglisten 
  5. E-mailadressen er nu indtastet i din Gmail-kontaktliste.
Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har problemer med at logge ind. Hvad kan jeg gøre?

Hvis du har en konto hos os, skal du sørge for, at du bruger den samme e-mailadresse og adgangskode, som du brugte, da du oprettede din konto. 

Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du bruge linket 'glemt adgangskode' på login-siden til at nulstille din adgangskode. Klik her for at komme til login-siden, og følg derefter trinene. 

Hvis du ikke har en konto, kan du oprette en her. Det betyder, at du har al din ordrehistorik og detaljer på ét sted. 

Hvis du stadig har problemer med at logge ind på din konto, bedes du kontakte os, så hjælper vi gerne.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg har fundet et problem med din hjemmeside.

Vi er kede af at høre, at du oplever problemer med vores hjemmeside, se venligst nedenfor for nogle forslag, der burde hjælpe: 

  • Prøv at åbne en ny browsersession, hvis det ikke virker, så åbn et inkognitovindue (Google) eller et nyt InPrivate-vindue (Edge).
  • Ryd din cache og dine cookies
  • Deaktiver alle plugins
  • Tjek dine HTTPS-indstillinger
  • Ryd dine midlertidige filer
  • Prøv på en alternativ enhed, f.eks. en mobiltelefon, stationær pc, bærbar computer eller tablet.

Bemærk: Hvis du oplever problemer specifikt med at foretage en betaling, f.eks. under checkout, skal du muligvis kontakte betalingsudbyderen direkte for at fejlfinde betalingsfejl og tjekke din konto.

Hvis du har prøvet alt det ovenstående og stadig har problemer, bedes du kontakte vores kundeservice team, så vi kan få det ordnet for dig. Når du kontakter os, kan det hjælpe at sende skærmbilleder, der viser det problem, du har brug for hjælp til, så vi bedre kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvordan registrerer jeg mig til klubben?

Du kan både oprette dig som medlem på både Sports World og SPORTMASTER

Har du stadig brug for at kontakte os?
Vilkår for klubben

VILKÅR FOR KLUBBEN | LÆS VORES VILKÅR OG BETINGELSER

Før du melder dig ind i KLUBBEN, vil vi bede dig om at bruge et øjeblik på at læse vilkår og betingelser for medlemskabet. Så ved du, hvad du giver dit JA til, og hvordan vi i KLUBBEN behandler de personlige oplysninger, du deler med os. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice via vores chat.


Gratis medlemskab af KLUBBEN

Du kan tilmelde dig KLUBBEN i vores butikker landet rundt eller på sportsworld.dk og sportmaster.dk. Det er gratis at blive medlem. Når du har oprettet dig som medlem, får du adgang til inspirerende fordele, samt din egen personlige side på både Sports World og SPORTMASTER. Er du under 18 år, kan du blive medlem af KLUBBEN, hvis du har en e-mail-adresse og et samtykke fra dine forældre.


”Min KLUBBEN” profil

Når du er tilmeldt KLUBBEN får du automatisk adgang til din egen profil på klubben.sportmaster.dk. Her kan du se dine personlige oplysninger, se hvor mange point du har optjent, konvertere point til bonus, samt finde dit digital medlemskort. Desuden kan du til- og framelde dig dit medlemskab.


Bonus

I KLUBBEN belønner vi dig for dine køb. Det betyder, at vi registrerer alle dine bonusberettigede køb*, så de kan indgå i dit samlede bonusregnskab. For at få registreret dine bonusberettigede køb når du handler i en butik, skal du scanne din personlige QR-kode ved kassen. Din personlige QR-kode findes på dit digitale KLUBBEN medlemskort. På sportmaster.dk og sportsworld.dk skal du være logget ind med din personlige profil når du handler, for at få registreret dine bonusberettigede køb*.

Som medlem optjener du fremover point for alle dine bonusberettigede køb hos SPORTMASTER og Sports World, så snart du opfylder nedenstående krav for, hvornår du kan optjene point. Din konto gøres op i januar, og den bonus, du har optjent i det forgangne år, går direkte ind på din medlemsprofil ultimo februar.

Der optjenes ikke bonus ved køb af gavekort, men køb foretaget med gavekort, registreres på dit medlemsnummer, og indgår i dit samlede bonusregnskab, såfremt der er tale om bonusberettigede køb*.

Du får tildelt følgende bonussatser, hvis du i løbet af året (januar til og med december) har købt for totalt:

2.001-4.000 kr. = 2 % bonus

4.001-6.000 kr. = 4 % bonus

Over 6.000 kr. = 6 % bonus

Du skal altså totalt have for mindst 2.001 kr. bonusberettigede køb* for at optjene point.

Bonusberettiget købssum seneste 12 måneder     Point der optjenes            Bonus der kan indløses

2.001 - 4.000 kr. 2 point per 10 kr. bonusberettiget køb     10 kr. per 100 point

4.001 - 6.000 kr. 4 point per 10 kr. bonusberettiget køb     10 kr. per 100 point

Over 6.000 kr.    6 point per 10 kr. bonusberettiget køb     10 kr. per 100 point

Point kan da konverteres til bonus i trin af 100 point ad gangen. 100 point = 10 kr. i bonus. Ovenstående betyder, at følgende gør sig gældende for, hvor stor bonus du har mulighed for at optjene.

Pointene vil ikke have en udløbsdato. Point vil være afventende indtil de 30 dages byttefrist er ovre. Point kan konverteres til trin af 100 point ad gangen. 100 point = 10 kr. i bonus. Eventuel gammel bonus bliver ikke slettet, såfremt den fortsat er gyldig. Hvis du har optjent ny bonus, bliver denne blot lagt oveni din gamle bonus.


Bonus kan ikke udbetales som kontanter.

Brug af bonus som betaling er kun muligt i butikker og aldrig online. Ved indløsning af bonus skal den personlige QR-kode scannes ved kassen i butikken. Du vil blive bedt om at fremvise gyldig legitimation (sygesikrings- eller kørekort)ved indløsning af bonus. Optjent bonus fratrækkes dit køb. Hvis bonusbeløbet ikke dækker hele købet, betales differencen.

*Det er totalen af dine bonusberettigede køb, der afgør om du kan få bonus samt hvor meget du får i bonus (dit bonustrin). Køb af varer nedsat med mere end 24% er dog ikke bonusberettigede, og indgår derfor ikke i det samlede bonusregnskab, der afgør dit bonustrin.


E-mail, sms og notifikationer i apps

Når du tilmelder dig KLUBBENs markedsføring giver du tilladelse til, at vi må sende dig markedsføring som fx nyheder, tilbud, invitationer til events og spørgeskemaer, indenfor SPORTMASTER/Sports World’s services og produktsortiment, via e-mail, SMS og notifikationer i SPORTMASTER/Sports World’s apps.

Når du tilmelder dig KLUBBENs markedsføring giver du tilladelse til, at vi må sende dig markedsføring som fx nyheder, tilbud, invitationer til events og spørgeskemaer, indenfor SPORTMASTER/Sports World’s services og produktsortiment, via e-mail, SMS og notifikationer i SPORTMASTER/Sports Worlds’s apps. NB. Du kan til enhver tid styre, hvordan du vil høre fra os eller framelde dig ved kontakte kundeservice på chatten eller ved at benytte afmeldingsmuligheden i den elektroniske markedsføring. Det kan tage op til 5 arbejdsdage før afmelding af markedsføring af en bestemt type eller kanal er registreret i alle systemer.


Partnerkommunikation

Tilmelder du dig markedsføring fra KLUBBEN, vil der lejlighedsvist indgå nyheder eller tilbud fra samarbejdspartnere i kommunikationen fra KLUBBEN.

Udvalget af samarbejdspartnere kan forventes at udvides med relevante partnere, så som; forsikringer, rejser, abonnement løsninger, fitness tilbud og så fremdeles. På nuværende tidspunkt indgår vi i samarbejde med; Alka forsikring. Listen opdateres løbende.

Du kan frabede dig partnerkommunikation ved at kontakte kundeservice på cs@sportsworld.dk


Kundeklubkort

Når du tilmelder dig KLUBBEN vil du få adgang til at hente et digitalt kundeklubkort, som du kan tilføje til din Apple Wallet eller Google Wallet. Kortet er ikke et betalingskort, kreditkort eller garantikort. Kundeklubkortet er personligt og må ikke overdrages eller bruges af andre. Din personlige QR-kode fremgår på kundeklubkortet. Det er denne QR-kode, du skal scanne i butik for at registrere dine bonusberettige køb.

Sådan håndterer vi personoplysninger

I KLUBBEN indsamler og gemmer vi en række forskellige oplysninger, med det primære formål at optimere din købsoplevelse og sikre så relevant markedsføring som muligt. Vi behandler følgende:

De oplysninger, du afgiver, når du tilmelder dig, og når du opdaterer din profil (kontaktoplysninger, køn, alder, shopping profil, børn mv.)

Vi registrerer oplysninger omkring dine køb i vores butikker og på SPORTMASTER.dk og sportsworld.dk, når du anvender dit medlemskab. Disse oplysninger vi bruger vi f.eks. til at kunne gemme dine kvitteringer elektronisk

Da vi hele tiden forsøger at forbedre købsoplevelsen, kan vi efter køb i butik eller på SPORTMASTER.dk og sportsworld.dk sende en e-mail hvor vi beder dig vurdere købsoplevelsen, så vi på baggrund af det data vi får ind her, kan gøre oplevelsen bedre. Vi sender selvfølgelig kun denne e-mail hvis vi har din tilladelse til det. Du kan selv styre hvilken information du vil modtage på din profil på SPORTMASTER.dk og sportsworld.dk.

Dine aktiviteter på SPORTMASTER.dk og sportsworld.dk og din brug af vores nyhedsbreve. Oplysningerne hjælper os til at udvikle samt målrette vores kommunikation, produkter, nyheder, tilbud, tips, services og fordele, så de matcher dig og dine interesser. Oplysningerne bruges desuden til digital markedsføring herunder Google Adwords, samt til annoncering på sociale medier som Facebook, Instagram og lignende medier.

Vi anvender cookies til at registrere, hvordan du bruger SPORTMASTER.dk og sportsworld.dk, hvordan vi kan gøre hjemmesiden mere brugervenlig i forhold til din adfærd, og for at kunne målrette vores markedsføring. Læs mere om cookies og hvordan du sletter dem under vores cookiepolitik her.

For brugere, tilmeldt som medlem af KLUBBEN, bruger vi Google Analytics User ID, for at have mulighed for at knytte engagementsdata fra flere enheder og forskellige sessioner til unikke bruger- id’er. Det indebærer, at der sendes et vilkårligt genereret unikt bruger-ID til Google Analytics, når du logger på som medlem. Google kan ikke identificere dig ud fra dette bruger-ID. Kun SPORTMASTER og Sports World kan ved at sammenholde det gererede bruger-ID med vores medlemsdatabase, knytte de indsamlede oplysninger til dig. De indsamlede oplysninger bruger vi til at analysere, hvordan du anvender hjemmesiden, at generere interesseprofiler, og for bedre at kunne målrette vores markedsføring til dig. Når du opretter dig som medlem, kan Google Analytics User ID, afhængigt af tidligere satte cookies, knytte brugeradfærd fra før medlemsoprettelsen til det ved medlemsoprettelsen tildelte bruger-ID. Dette kan du undgå, ved at slette cookies inden medlemsoprettelsen. Ved din accept af disse medlemsvilkår meddeler du samtidigt samtykke til den anførte behandling af dine persondata, herunder ved brug af Google Analytics User-ID. De oplysninger, som cookien indsamler om din brug, sendes til og gemmes på Googles servere, herunder i USA. Brugere, som ikke ønsker, at deres data rapporteres af Google Analytics, kan installere browsertilføjelsen til fravalg af Analytics, her: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Du har mulighed for at gemme dine kreditkortoplysninger, så din checkout i forbindelse med køb bliver lettere. Dine betalingsoplysninger vil blive opbevaret sikkert og fortroligt hos DIBS A/S. DIBS A/S er certificeret til at håndtere betalingsdata, så hverken SPORTMASTER og Sports World eller andre kan få adgang til dine kortoplysninger. Vi trækker herefter pengene automatisk i forbindelse med din ordre, når du vælger et af dine tilmeldte kort.

Du har til enhver tid mulighed for at få oplyst, hvilke personlige oplysninger vi har registreret om dig – og du kan bede om, at ukorrekte, ufuldstændige eller irrelevante oplysninger om dig bliver rettet eller slettet.


SPORTMASTER og Sports World frekvens for selv at slette medlemmer

Dataansvarlig for behandlingen af dine persondata er Sportmaster Danmark ApS, Cvr. Nr. 34 47 95 26. Har du spørgsmål til vores behandling af dine persondata, kan du rette henvendelse til kundeservice@sportmaster.dk.


Generelt

I KLUBBEN forbeholder vi os retten til at ændre programmets fordele, vilkår og helt at stoppe medlemsprogrammet. Hvis ændringer berører optjening eller benyttelse af bonus, vil dette klart fremgå af de varslede ændringer og vi vil altid give dig en frist, så du har mulighed for at benytte din bonus inden ændringerne træder i kraft. Alle ændringer udmeldes i god tid, og varsling heraf samt frister kommunikeres bl.a. i vores digitale nyhedsbrev. Har du optjent bonus, vil du fortsat kunne anvende den indenfor den varslede tidsfrist.

Dit KLUBBEN medlemskab og tilhørende fordele kan ikke anvendes i kombination med øvrige rabatkort og/eller andre fordelskort/klubber Fx. Forbrugsforeningen.

Du kan til enhver tid – og uden varsel – melde dig ud af KLUBBEN. Det gør du på klubben.sportsworld.dk. Når du melder dig ud, mister du optjent bonus, du endnu ikke har brugt. Desuden mister du retten til at afhente præmier, deltage i konkurrencer eller indløse værdibeviser, der kræver et gyldigt medlemskort. Hvis kortet medlemskabet misbruges, kan det medføre udmeldelse af KLUBBEN og inddragelse af bonus.

KLUBBEN er udelukkende for privatpersoner/kunder – virksomheder, erhvervsdrivende eller lignende kan derfor ikke optages som medlemmer, og ej heller ikke optjene bonus. Vi forbeholder os retten til at ekskludere medlemmer og tilbageholde evt. bonus ved mistanke om snyd, såfremt varer er købt med henblik på videresalg i erhvervsøjemed eller, hvis vores betingelser i øvrigt ikke overholdes.

Det er Sportmaster Danmark ApS (CVR. 34 47 95 26), Baltorpbakken 5-7, 2750 Ballerup der står bag KLUBBEN. Har du spørgsmål eller andre henvendelser vedr. KLUBBEN er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min e-mailadresse?

Ved at kontakte kundeservice kan du ændre din mail medlemskabet.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Afmeld/ Slet konto

Ved at logge ind på medlemsprofilen på klubben.sportmaster.dk, kan du under fanen "Mine oplysnigner" slette profilen. Bemærk, at skulle du være tilmeldt vores nyhedsbrev også, vil du stadig modtage dem efter du har slettet din medlemsprofil. For at afmelde dig nyhedsbrevet, kan du afmelde dig ved at benytte "Unsubscribe" linket i bunden af det næste nyhedsbrev eller kontakte vores kundeservice

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Anbefalede
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg har problemer med at logge ind. Hvad kan jeg gøre?

Hvis du har en konto hos os, skal du sørge for at bruge den samme e-mailadresse, som du brugte, da du oprettede din konto. Hvis ikke kan huske din e-mailadresse, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi gerne.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email