Kontakt Os
Leveringsmuligheder

Du kan vælge mellem disse leveringsmuligheder:

Mulighed for levering
Bestil indenLeveringstider
Pris (DKK)
Pakkeshop - Standard levering
23:59
3-7 arbejdsdage39
Pakkeshop - Ekspres levering
23:591-3 arbejdsdage89


Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvor er min ordre?

Hvis du ikke har fået din ordre endnu, kan det skyldes, at den stadig er ude til levering. Måske har kureren forsøgt at levere, men du var ikke hjemme? De vil prøve op til 3 gange. 

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan spore din ordre med det unikke sporingsnummer, du fik i vores forsendelses-e-mail. 

Hvis du ikke kan finde denne e-mail, kan du få sporingsreferencenummeret i din ordrehistorik.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Sporing af levering

I vores forsendelses-e-mail har du dit unikke sporingsnummer for din ordre. Tjek venligst din uønskede mappe, hvis du ikke har modtaget e-mailen. 

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan også finde det sporingsreferencenummer i din ordrehistorik for at spore din forsendelses fremskridt.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er min ordre forsinket?

Afhængigt af hvilken leveringsmulighed du har valgt, kan din ordre stadig være ude til levering.

Standardlevering tager 3(tre) til 7(syv) arbejdsdage

Ekspreslevering tager 1(en) til 3(tre) arbejdsdage 

Du kan også tjekke status for din ordre ved at bruge dit sporingsnummer, som vi sendte dig i bekræftelsesmailen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg har ikke modtaget min pakke, men status siger, at den er blevet leveret

Vi er kede af at høre, at du har problemer med din ordre. Hvis kureren ikke kunne få fat på dig, da de forsøgte at levere dine varer, kan de have leveret pakken til en af dine naboer.  

Tjek venligst om du har modtaget et leveringskort fra kureren - det kunne være smuttet ind under din dør eller i din postkasse.  

Hvis du har tjekket efter kortet og også allerede har talt med dine naboer, men stadig ikke har fået din pakke tilbage, så kontakt os. Så hjælper vi gerne. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvorfor er min ordre ikke blevet leveret, men i stedet returneret til dig?

Vi er kede af at høre, at du ikke har modtaget din ordre.  

Når en ordre er ude til levering, vil vores leveringspartnere forsøge at levere den 3 gange.  

Hvis de ikke kan levere den, returneres ordren tilbage til os for en refusion. Nogle gange kan der være problemer med at finde eller få adgang til leveringsadressen, og hvis forsøgene ikke lykkes, vil ordren blive returneret.  

Af og til bliver en ordre beskadiget under transporten og kan ikke leveres. Du bør være i stand til at kontrollere årsagen til, at den er blevet returneret ved at bruge det sporingslink, du fik i afsendelsesmailen. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Forkert/defekt vare modtaget

Vi er kede af at høre, at der er problemer med din ordre. 

Brug venligst vores kontaktformular og vedhæft billeder af de forkerte/defekte varer, så undersøger vi dette for dig. 

Tak for din tålmodighed, mens vi ordnede dette.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg mangler vare(r) fra min ordre

Vi beklager, at der mangler varer i din ordre.
Før du kontakter vores kundeserviceteam, skal du sørge for at tjekke dine e-mails, da vi vil give dig besked, hvis nogen varer enten er blevet afsendt separat (hvis din ordre indeholder mere end én vare), eller en vare var udsolgt ved pakningen. 

Hvis du ser på din e-mail og bemærker, at der er et "0" i mængdekolonnen på din faktura, betyder det, at vi ikke havde lagerbeholdningen af varen til at sende til dig på tidspunktet for afsendelsen. 

Hvis følgesedlen siger, at en vare skal være i din pakke, men den ikke er det, bedes du kontakte os. Sørg for at inkludere alle oplysninger om, hvilke varer du mener mangler, herunder hvilke produkter du allerede har modtaget fra din ordre.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvorfor er min ordre/vare(r) blevet annulleret?

Beklager din ordre eller vare(r) er blevet annulleret. Hvis den eller de varer, du har bestilt, er udsolgt på tidspunktet for pakning af din ordre, er vi nødt til at annullere den. En ordre vil også blive annulleret, hvis faktureringsadresseoplysningerne ikke stemmer overens med de oplysninger, din bank har registreret. Vi sender en e-mail for at bekræfte annulleringen, og du er ikke blevet debiteret.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Jeg har ikke modtaget mit gavekort

Tjek venligst din eller modtagerens spam filter i din e-mail, hvis du ikke har modtaget dit gavekort eller e-voucher. Hvis du stadig ikke kan finde det, så kontakt os, så hjælper vi gerne.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Min vare er ukomplet (mangler dele)

Vi er kede af at høre, at der er et problem med din vare.

Kontakt venligst vores kundeserviceteam inden for 28 dage efter, at pakken er blevet leveret. Når du kontakter os, bedes du oplyse os om, hvilken del der mangler, og vedlægge et foto af pakken/emballagen, der viser tegn på skade, så vi bedre kan forstå problemet og hjælpe dig videre

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Min vare er beskadiget

Vi er kede af at høre, at din vare er beskadiget.

Hvis din vare er blevet leveret beskadiget, bedes du kontakte vores kundeservice team inden for 28 dage fra leveringsdatoen, så vi kan hjælpe dig.

Vedlæg venligst et foto af pakken/emballagen, der viser tegn på skade, så vi bedre kan forstå problemet og hjælpe dig videre.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Min ordre er blevet annulleret, men det ser ud til, at jeg stadig er blevet opkrævet penge

Hvis din ordre er blevet annulleret, vil du blive refunderet til din oprindelige betalingsmetode inden for 3-5 dage. 

Tiden kan afhænge af din banks processer. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvad er betalingsgodkendelse?

Betalingsgodkendelse eller 3D sikker er initiativer til forebyggelse af bedrageri, som kortudstedere har lanceret.
Verified by VISA (VbV) og MasterCard Secure Code (MSC) fungerer på samme måde ved at bruge adgangskoder, som du har sat op hos kortudbyderen for at beskytte dig, når du handler online. Du vil derefter blive bedt om at indtaste din adgangskode under betalingsprocessen, når du handler hos os. 

Hvordan aktiverer jeg mit kort?
Du registrerer dit kort på din kortudbyders side ved at vælge muligheden for at opsætte betalingsgodkendelse. Du vil blive bedt om at indtaste dine kortoplysninger og angive en adgangskode. Når du har registreret dit kort, skal du, når du handler online i fremtiden, kun indtaste din adgangskode. 

Hvem kontakter jeg for yderligere information?
Hvis du har brug for flere oplysninger om betalingsgodkendelsesprocessen, bedes du kontakte din kortudsteder direkte. Hvis dit kort bliver afvist af vores online betalingsbehandlingssystem, skal du dobbelttjekke, at alle de indtastede oplysninger stemmer overens med dine faktureringsoplysninger. 

Hvis du er sikker på, at du bruger et gyldigt kort, bedes du prøve igen med det samme kredit- eller betalingskort eller afgive ordren igen med et andet kort. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte din kortudbyder. 

Vi har ingen kontrol over betalingsgodkendelsesprocessen, så vi vil ikke være i stand til at hjælpe med eventuelle autentificeringsforespørgsler. Bemærk venligst, at din ordre først vil blive behandlet, når vi har modtaget tilladelse fra din betalingskortudsteder til at behandle betalingen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Betalingsproblemer

Hvis du får fejlmeddelelser, når du foretager en betaling, skal du sørge for, at du har indtastet alle oplysninger korrekt. Du kan eventuelt kontakte din bank for at sikre dig, at der ikke er problemer med dit kort.
Hvis du stadig oplever problemer, bedes du kontakte os og inkludere så mange detaljer som muligt omkring fejlen: 

  • Den fejlmeddelelse du ser 
  • En beskrivelse af problemet 
  • Hvilken betalingsmetode du forsøger at bruge 
  • Hvilke produkter prøver du at købe 
  • Hvilken internetbrowser du bruger, eller hvis du bruger vores app. 
  • Andre oplysninger, der kunne være nyttige 

Hvis dit kredit-/betalingskort blev afvist, skal du kontrollere, om dit kort er udløbet, eller måske din faktureringsadresse for kortet er forskellig fra en du har registreret hos os.
Din kortudbyder vil have flere oplysninger.
Hvis du bruger PayPal, bedes du kontakte dem direkte.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvorfor viser min bank to gebyrer for min ordre?

Vi tager først betaling for en vare, når den er blevet behandlet. Men i mellemtiden inden behandlingen tager vi en autorisation. En godkendelse vil blive vist på dit kontoudtog som en reservation af midler, der allokerer pengene til din ordre. Midlerne debiteres derefter, når vi har behandlet din(e) vare(r) til levering. Nogle gange viser dette sig som to opkrævninger og vil rette sig selv inden for 2-3 arbejdsdage. 

I tilfælde af, at vi ikke er i stand til at opfylde din ordre, kontakter vi straks din bank for at anmode om, at din bank annullerer autorisationen. Hvis godkendelsen stadig eksisterer efter flere dage, bedes du kontakte din bank for at anmode om, at de reagerer på vores annullering af betalingen.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg annullere eller foretage ændringer i min ordre?

Når du har afgivet din ordre, begynder ordren med det samme at gå gennem systemet, så vi kan få den til dig så hurtigt som muligt. 

Det betyder, at du ikke kan annullere din ordre eller foretage ændringer i den. Dette omfatter tilføjelse eller fjernelse af varer, ændring af farver eller størrelser, ændring af leveringsadresse, leveringsmulighed eller e-mailadresse på ordren.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan anvender jeg en rabatkode?

Her er trinene til at anvende din kampagnekode eller rabatkode på din ordre.  

Tilføj dine varer for rabatten til din taske. Vælg "Vis Kurv" for at sikre dig, at du er tilfreds med dine varer, og vælg derefter knappen "Sikker betaling". Fortsæt gennem betalingsprocessen, indtil du når betalingssiden. Under listen over betalingsmuligheder vil du se en mulighed for "Anvend kampagnekode": Vælg denne mulighed, indtast din kode og vælg derefter "Anvend kampagnekode".  

Hvis det lykkes, vil du se en rabat på din ordre i højre side i "Ordreoversigt".  

Bemærk venligst, at vilkår og betingelser gælder for alle vores kampagner og udsalg. Der kan være mærker eller afdelinger, der er udelukket fra vores kampagner. Alle kampagner er underlagt lagertilgængelighed, og kampagnekoder kan ikke længere honoreres efter deres slutdato. 

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvordan finder jeg min størrelse?

Størrelser varierer med forskellige mærker og stilarter. 

Vi har en størrelsesguide, der viser dig størrelser på tøj og fodtøj for at hjælpe dig med at træffe en informeret beslutning om dit køb.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Størrelsesguide


Har du stadig brug for at kontakte os?
Produktinformation

De fleste af vores produktoplysninger kan findes på vores hjemmeside, når du ser på produktsiden. Det omfatter billeder, der viser, hvordan produktet ser ud. Vi viser også flere oplysninger i produktbeskrivelsen eller i produktspecifikationen, f.eks. om materialer, størrelse osv.

Hvis du har tjekket hjemmesiden og stadig har brug for yderligere oplysninger, som ikke er dækket, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, så vi kan hjælpe dig videre.

Når du kontakter os, kan det være en hjælp at sende et tydeligt billede/screenshot, der viser det produkt, du har brug for hjælp til, så vi bedre kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Anbefalede
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Retur online

Returner din online ordre i nogle få nemme trin. Du har 28 dage til at returnere din ordre fra den dato, den er leveret. For returnering vil der blive trukket et håndteringsgebyr på 39 DKK fra refusionen, når den er modtaget på vores lager. Udelukkelser gælder, se venligst vores returpolitik nedenfor for flere detaljer

Hvis din vare er defekt, forkert eller vejer over 10 kg, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, inden du returnerer. 

Disse varer kan ikke returneres til butikken. 

  • Pak dine genstande sikkert om.

  • Log ind på vores returportal med dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg din foretrukne sporede returtjeneste. Vi har print derhjemme, papirløse og afhentningsmuligheder.

  • Du får tilsendt en forsendelsesetiket eller QR-kode til scanning på dit valgte afleveringssted eller afhentningssted.

  • Hold øje med opdateringer og sporing. Du modtager en e-mail, når vi modtager din returnerede vare. De fleste returneringer behandles på få dage, men pengene kan tage op til 14 dage, før pengene kommer tilbage på din konto.

Godt at vide...

  • Ved at vælge en betalt service via vores returportal får du en sporet returservice tilbage til vores lager.
  • Hold venligst dine ordrer adskilt, da returnering af mere end 1 ordre i 1 pakke kan forsinke din tilbagebetaling.
  • Hvis du bruger din egen returmetode, kan du være ansvarlig for importmoms (normalt pålagt varer over 15 GBP) og betale et toldgebyr (hvis din ordreværdi er over 135 GBP), hvor det er relevant.

RETURNERINGSPOLITIK OVERSIGT

  • Varer må ikke bruges, bæres eller vaskes
  • Varer skal være i original emballage og alle mærker vedhæftet
  • Personlige varer vil ikke blive accepteret, medmindre teksten er forkert, eller varen er defekt
  • Undertøj, badetøj og pierced smykker kan ikke returneres af hygiejnehensyn årsager
  • Varer, der forringes eller udløber hurtigt, magasiner, varer, der er forseglet af hygiejniske årsager, computerspil med forseglingen brudt eller varer, der er blevet uadskilleligt blandet efter levering, kan ikke returneres
Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg returnere mere end én ordre i samme pakke?

Venligst returner hver ordre separat og medtag eventuel emballage, der udgør en del af varerne, sammen med dit gyldige købsbevis.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg returnere en onlineordre til en butik?

Nej, det kan de ikke.

Butikkerne kan kun acceptere og behandle returneringer af varer, der er købt i butikkerne.


Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan modtager jeg en refusion?

Vi forsøger at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, for at du kan få din tilbagebetaling. Du bør modtage en bekræftelsesmail inden for en uge efter at have returneret varen, men det tager nogle gange længere tid. 

Eventuelle tilbagebetalinger vil blive refunderet til den samme betalingsmetode, som du brugte, da du afgav ordren. 

Hvis din ordre blev betalt helt eller delvist med et gavekort, vil refusionen blive udstedt som et gavekort eller evoucher op til værdien af det gavekort, du brugte. På hvilket tidspunkt vil eventuelle skyldige midler, der er tilbage, blive refunderet til de andre anvendte betalingsmetoder.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvornår modtager jeg en refusion?

Vi forsøger at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, så du kan få din refusion, men giv os venligst 7 dage til at behandle din returnering. Du bør modtage en bekræftelsesmail, når dette er gjort. Herefter kan der gå op til yderligere 7 dage, før pengene kommer tilbage til din betalingsmetode, da dette afhænger af bankernes processer. 

På visse tidspunkter af året vil procestiden være længere, f.eks. omkring jul og helligdage.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg kan ikke se en refusion på mit kontoudtog

Der kan gå 7 dage, før tilbagebetalingen vises på din bankkonto.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Min vare har den forkerte personalisering

Vi er kede af at høre, at der er et problem med din vare.

I de fleste tilfælde tilpasser vi produktet til den specifikation, du bad om, da du bestilte. Ved onlinebestillinger sender vi også en e-mail med en ordrekvittering, som bekræfter de bestilte varer og de personaliseringsoplysninger, du har givet. Vi anbefaler, at du tjekker dette først i tilfælde, hvor personaliseringen ikke er nøjagtig på dit produkt.

På grund af personaliseringens natur er det muligt, at der i sjældne tilfælde kan ske fejl under produktionsprocessen. Hvis det er det, der er sket med din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice team inden for 30 dage efter, at pakken er blevet leveret. Vi vil også anbefale, at du sender et billede af fejlen, så vi bedre kan forstå problemet.

Bemærk venligst: Da der ikke er nogen faste holdnumre for nogen spillere, kan de til enhver tid ændres. Derfor kan vi ikke påtage os ansvaret for ændringer i spillernes holdnumre på fortrykte trøjer eller skræddersyede personlige trøjer.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Jeg vil gerne give feedback om en af jeres butikker

Hvis du vil fortælle os om et nyligt besøg i en af vores butikker, er du velkommen til at kontakte os. 

Når du kontakter os, bedes du oplyse sted, dato og tidspunkt for dit besøg, så vi kan hjælpe dig.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Vores webchat er her for at hjælpe dig.

Start chat
Email

Det kan tage en dag eller to at besvare din e-mail..

Send email
Hvordan tilmelder jeg mig en konto?

Registrer en konto hos os for at få fordelen ved at have dine ordrer og ordrehistorik på ét sted, og du kan drage fordel af vores hurtige udtjekningssystem. 

Når du opretter din konto, kan du tilmelde dig at modtage vores nyhedsbreve, så du holder dig opdateret om de seneste trends, særlige tilbud og kampagner. 

For at registrere dig med din aktive, gyldige e-mailadresse, klik venligst her

Når du har fulgt trinene for at oprette din konto, kan du opdatere dine oplysninger ved at bruge Min konto-sektionen på vores websted. Her kan du administrere dine adresser, betalingskort og holde øje med dine ordrer.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min adgangskode

Registrer en konto hos os for at få fordelen ved at have dine ordrer og ordrehistorik på ét sted, og du kan drage fordel af vores hurtige udtjekningssystem. 

Når du opretter din konto, kan du tilmelde dig at modtage vores nyhedsbreve, så du holder dig opdateret om de seneste trends, særlige tilbud og kampagner. 

For at registrere dig med din aktive, gyldige e-mailadresse, klik venligst her. Du bliver bedt om at oprette en adgangskode til din konto. Hvis du allerede har en konto hos os, men ikke kan huske din adgangskode, kan du bruge linket glemt adgangskode til at nulstille den ved at følge trinene. 

Du kan administrere din konto og din adgangskode i afsnittet Min konto.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan ændrer jeg detaljer såsom mine betalings-/kontaktpræferencer?

Du kan administrere din konto og din adgangskode i afsnittet Min konto. 

Du kan opdatere, hvordan du vil have os til at kontakte dig under 'Kontaktpræferencer'. 

Du kan opdatere dine betalingsoplysninger under 'Administrer kort'.

Har du stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min e-mailadresse?

Af hensyn til vores kunders sikkerhed tillader vi ikke ændring af e-mailadresse. Hvis du skal bruge en alternativ e-mailadresse, beder vi dig om at oprette en ny konto.

Har du stadig brug for at kontakte os?