Tilbage til Sports World x Sportmaster
Logo
Tilbage til Sports World x Sportmaster

Vi har meget travlt i øjeblikket, så det tager længere tid end normalt at svare alle. Vores supportteams arbejder hårdt og vil svare så hurtigt som muligt.
I mellemtiden kan du læse vores nyttige FAQ, hvor du finder masser af information, der kan hjælpe dig med dit spørgsmål.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

  • Levering & afhentning
    • Leveringsmetoder
    • Levering - ofte stillede spørgsmål
  • Ordrer & Betalinger
    • Afsluttede ordrer
    • Afgivelse af ordrer
    • Produktinformation
  • Returnering & refusion
    • Returnering
    • Refusion
  • Personalisering
    • Personalisering
  • Butikker & Services
    • Butikker Information
  • Min konto
    • Kom godt i gang
    • Tekniske udfordringer
  • Klubben
    • Min Konto
    • Tekniske Problemer
  • Webstedspolitikker
    • Handelsbetingelser
    • Andre politikker
    • Privatlivspolitik
  • Black Friday
    • Ofte stillede spørgsmål
  • Kontakt Os
  • Levering & afhentning
    • Leveringsmetoder
      Leveringsmetoder
    • Levering - ofte stillede spørgsmål
      Levering - ofte stillede spørgsmål
      Hvorfor er min ordre/vare returneret til afsender?

      Vores leveringspartnere vil forsøge at levere din ordre tre gange.

      Nogle gange kan der være problemer med at finde eller få adgang til leveringsadressen, og hvis forsøgene ikke lykkes, vil ordren blive returneret.  

      Af og til bliver en ordre beskadiget under transporten og kan ikke leveres.  

      Du bør være i stand til at kontrollere årsagen til, at den er blevet returneret ved at bruge det sporingslink, du fik i afsendelsesmailen.  

      Hvis de af en eller anden grund ikke lykkes, vil de efterlade en seddel, der informerer dig om, at din ordre returneres til os.  

      Desværre kan en ordre, der er blevet returneret til os af kureren, ikke omdirigeres til vores kunder igen, men vil blive refunderet fuldt ud, når lagerteamet har behandlet den.  

      Hvis du har brug for varerne, vil vi bede dig om at afgive en ny ordre.

      Did you find it helpful? Yes No

      Send feedback
      Beklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.

      Fandt du det nyttigt? Yes No

      Send feedback

      Tak for din feedback.

      Hvis du gerne vil uddybe yderligere om, hvordan vi kan forbedre dette indhold, kan du dele specifik feedback med artikelforfatteren nedenfor.

      Bemærk venligst: Denne feedback forbinder dig IKKE med kundeserviceteamet. Hvis du har brug for at komme i kontakt, skal du trykke på Annuller nedenfor og derefter trykke på Kontakt os og følge trinene.

      Har du stadig brug for at kontakte os?
  • Ordrer & Betalinger
    • Afsluttede ordrer
      Afsluttede ordrer
    • Afgivelse af ordrer
      Afgivelse af ordrer
    • Produktinformation
      Produktinformation
  • Returnering & refusion
    • Returnering
      Returnering
    • Refusion
      Refusion
  • Personalisering
    • Personalisering
      Personalisering
  • Butikker & Services
    • Butikker Information
      Butikker Information
  • Min konto
    • Kom godt i gang
      Kom godt i gang
    • Tekniske udfordringer
      Tekniske udfordringer
  • Klubben
    • Min Konto
      Min Konto
    • Tekniske Problemer
      Tekniske Problemer
  • Webstedspolitikker
    • Handelsbetingelser
      Handelsbetingelser
    • Andre politikker
      Andre politikker
    • Privatlivspolitik
      Privatlivspolitik
  • Black Friday
    • Ofte stillede spørgsmål
      Ofte stillede spørgsmål
  • Kontakt Os

Kan du ikke finde det, du leder efter?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Amex
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Bancontact
+ Vedhæft fil
Annullér
Antal artikelvisninger