-
Black Friday
-
Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
-
Ofte stillede spørgsmål
-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmålHvorfor er min ordre/vare returneret til afsender?
Vores leveringspartnere vil forsøge at levere din ordre tre gange.
Nogle gange kan der være problemer med at finde eller få adgang til leveringsadressen, og hvis forsøgene ikke lykkes, vil ordren blive returneret.
Af og til bliver en ordre beskadiget under transporten og kan ikke leveres.
Du bør være i stand til at kontrollere årsagen til, at den er blevet returneret ved at bruge det sporingslink, du fik i afsendelsesmailen.
Hvis de af en eller anden grund ikke lykkes, vil de efterlade en seddel, der informerer dig om, at din ordre returneres til os.
Desværre kan en ordre, der er blevet returneret til os af kureren, ikke omdirigeres til vores kunder igen, men vil blive refunderet fuldt ud, når lagerteamet har behandlet den.
Hvis du har brug for varerne, vil vi bede dig om at afgive en ny ordre.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser