-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
ReturneringJeg skal returnere en vare købt online
Du har 28 dage
til at returnere din vare
Du betaler fra £4,99 pr. returneringNår den er returneret, skal du regne med
14 dage til at blive refunderet
https://sportsworld.returns.international/pro
Hvordan returnerer jeg en onlinebestilling
1 Pak dine varer forsvarligt ind igen, så de er sikre til forsendelse. Varerne må ikke have været brugt, slidt eller vasket og skal være i en stand, hvor de kan sælges igen, i deres originale emballage med alle mærker på. 2 Tryk på knappen 'START EN RETURNERING', og log ind på returportalen med dit ordrenummer og din e-mailadresse. 3 Følg trinnene på returportalen for at planlægge din returnering og generere din returlabel. Her får du også instruktioner om, hvad du skal gøre som det næste. 4 Send din pakke retur, og vent 14 dage på, at din returnering bliver behandlet. Vi holder dig automatisk opdateret via e-mail. Andre vigtige oplysninger i forbindelse med returnering
- Hvis der er et problem eller en fejl ved den modtagne vare, bedes du kontakte kundeserviceteamet for at få hjælp og give fulde og klare oplysninger om problemet.
- For varer, der ikke passer, eller andre "ombestemmelsesscenarier", skal du selv dække returomkostningerne. Vores kundeserviceteam kan ikke tilbyde dig gratis returnering.
- Ordrer, der er afgivet online, kan ikke returneres til butikkerne. Dette gælder også for ordrer, hvor du har valgt en "klik og afhent"-leveringsmulighed.
- Returneringer behandles pr. ordre, så hvis du forsøger at returnere flere ordrer, bedes du returnere dem separat for at undgå problemer eller forsinkelser med behandlingen.
- Alle returneringer inspiceres ved modtagelsen. Vores team kan afvise og returnere et produkt, hvis det konstateres, at produktet er blevet misbrugt.
- Personaliserede varer accepteres ikke, medmindre teksten er forkert, eller varen er defekt.
- Undertøj, badetøj og piercede smykker kan ikke returneres af hygiejnemæssige årsager.
- Varer, der forringes eller udløber hurtigt, magasiner, varer, der er forseglede af hygiejniske årsager, computerspil, hvor forseglingen er brudt, eller varer, der er blevet blandet uadskilleligt efter levering,
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.Fandt du det nyttigt? Yes No
Send feedbackTak for din feedback.
Hvis du gerne vil uddybe yderligere om, hvordan vi kan forbedre dette indhold, kan du dele specifik feedback med artikelforfatteren nedenfor.
Bemærk venligst: Denne feedback forbinder dig IKKE med kundeserviceteamet. Hvis du har brug for at komme i kontakt, skal du trykke på Annuller nedenfor og derefter trykke på Kontakt os og følge trinene.
Har du stadig brug for at kontakte os?
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser