-
Black Friday
-
Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
-
Ofte stillede spørgsmål
-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
ReturneringRetur online
Returner din online ordre i nogle få nemme trin. Du har 28 dage til at returnere din ordre fra den dato, den er leveret. For returnering vil der blive trukket et håndteringsgebyr på 39 DKK fra refusionen, når den er modtaget på vores lager. Udelukkelser gælder, se venligst vores returpolitik nedenfor for flere detaljer
Hvis din vare er defekt, forkert eller vejer over 10 kg, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, inden du returnerer.
Disse varer kan ikke returneres til butikken.
Pak dine genstande sikkert om.
Log ind på vores returportal med dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg din foretrukne sporede returtjeneste. Vi har print derhjemme, papirløse og afhentningsmuligheder.
Du får tilsendt en forsendelsesetiket eller QR-kode til scanning på dit valgte afleveringssted eller afhentningssted.
Hold øje med opdateringer og sporing. Du modtager en e-mail, når vi modtager din returnerede vare. De fleste returneringer behandles på få dage, men pengene kan tage op til 14 dage, før pengene kommer tilbage på din konto.
Godt at vide...
- Ved at vælge en betalt service via vores returportal får du en sporet returservice tilbage til vores lager.
- Hold venligst dine ordrer adskilt, da returnering af mere end 1 ordre i 1 pakke kan forsinke din tilbagebetaling.
- Hvis du bruger din egen returmetode, kan du være ansvarlig for importmoms (normalt pålagt varer over 15 GBP) og betale et toldgebyr (hvis din ordreværdi er over 135 GBP), hvor det er relevant.
RETURNERINGSPOLITIK OVERSIGT
- Varer må ikke bruges, bæres eller vaskes
- Varer skal være i original emballage og alle mærker vedhæftet
- Personlige varer vil ikke blive accepteret, medmindre teksten er forkert, eller varen er defekt
- Undertøj, badetøj og pierced smykker kan ikke returneres af hygiejnehensyn årsager
- Varer, der forringes eller udløber hurtigt, magasiner, varer, der er forseglet af hygiejniske årsager, computerspil med forseglingen brudt eller varer, der er blevet uadskilleligt blandet efter levering, kan ikke returneres
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser