-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
PersonaliseringHvordan tilføjer jeg et personligt navn/nummer?
For at komme i gang med personalisering skal du vælge din størrelse og derefter klikke på knappen 'Tilføj personalisering' og en dialogboks som nedenfor åbnes.
- For at tilføje et personligt navn til din trøje skal du vælge et spillernavn fra de tilgængelige 'Vælg en spiller' muligheder eller indtaste det navn, du ønsker, i fanebladet 'Vælg dit eget'.
- For at tilføje et nummer skal du indtaste det ønskede nummer i tekstboksen 'Nummer'.
Vi accepterer op til et maksimum på 5 bogstaver og tal inklusive mellemrum, og vi kan ikke personliggøre varer med upassende ord.
Sørg for, at stavningen er korrekt, da vi ikke er i stand til at ændre nogen ordrer, når de først er afgivet.
Vi forsøger at opretholde paritet med liga- og klubtrøjedesign. Alle store numre på fodboldtrøjer vil have deres respektive emblem i bunden af cifrene (England, Premier League, Rangers, La Liga og SPL). Alle navne på England, Premier League, La Liga, SPFL, Football League og International fodboldtrøjer vil blive vist med STORE BOGSTAVER og vil blive vist øverst på bagsiden af trøjen i deres respektive stil (Premier League, England, skotske hold , La Liga-klub, fodboldliga-stile for mesterskabet/liga et/liga to-hold) og forskellige stilarter for andre internationale hold.
For fortrykte trøjer er der ingen faste trupnumre for nogen spiller, de kan ændres til enhver tid. Vi påtager os ikke ansvar for ændringer i spillernes holdnumre på fortrykte trøjer eller skræddersyede personlige trøjer.
Alle skjorter, der bliver personliggjort, kan ikke refunderes og vil tage yderligere 24 timers behandlingstid, efter du har modtaget din ordrebehandlede e-mailbekræftelse. Hvis du har valgt levering næste dag, vil du stadig modtage premium-leveringen, men med yderligere 24 forsinkelser på grund af personaliseringsprocessen.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser