-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrerHvorfor er min ordre/vare(r) blevet annulleret?
Beklager din ordre eller vare(r) er blevet annulleret. Hvis den eller de varer, du har bestilt, er udsolgt på tidspunktet for pakning af din ordre, er vi nødt til at annullere den. En ordre vil også blive annulleret, hvis faktureringsadresseoplysningerne ikke stemmer overens med de oplysninger, din bank har registreret. Vi sender en e-mail for at bekræfte annulleringen, og du er ikke blevet debiteret.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.Fandt du det nyttigt? Yes No
Send feedbackTak for din feedback.
Hvis du gerne vil uddybe yderligere om, hvordan vi kan forbedre dette indhold, kan du dele specifik feedback med artikelforfatteren nedenfor.
Bemærk venligst: Denne feedback forbinder dig IKKE med kundeserviceteamet. Hvis du har brug for at komme i kontakt, skal du trykke på Annuller nedenfor og derefter trykke på Kontakt os og følge trinene.
Har du stadig brug for at kontakte os?
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser