Tilbage til Sports World x Sportmaster
Logo
Tilbage til Sports World x Sportmaster

Hvordan kan vi hjælpe dig?

  • Levering & afhentning
    • Leveringsmetoder
    • Levering - ofte stillede spørgsmål
  • Ordrer & Betalinger
    • Afsluttede ordrer
    • Afgivelse af ordrer
    • Produktinformation
  • Returnering & refusion
    • Returnering
    • Refusion
  • Personalisering
    • Personalisering
  • Butikker & Services
    • Butikker Information
  • Min konto
    • Kom godt i gang
    • Tekniske udfordringer
  • Klubben
    • Min Konto
    • Tekniske Problemer
  • Webstedspolitikker
    • Handelsbetingelser
    • Andre politikker
    • Privatlivspolitik
  • Kontakt Os
  • Levering & afhentning
    • Leveringsmetoder
      Leveringsmetoder
    • Levering - ofte stillede spørgsmål
      Levering - ofte stillede spørgsmål
  • Ordrer & Betalinger
    • Afsluttede ordrer
      Afsluttede ordrer
    • Afgivelse af ordrer
      Afgivelse af ordrer
      Hvad er betalingsgodkendelse?

      Betalingsgodkendelse eller 3D sikker er initiativer til forebyggelse af bedrageri, som kortudstedere har lanceret.
      Verified by VISA (VbV) og MasterCard Secure Code (MSC) fungerer på samme måde ved at bruge adgangskoder, som du har sat op hos kortudbyderen for at beskytte dig, når du handler online. Du vil derefter blive bedt om at indtaste din adgangskode under betalingsprocessen, når du handler hos os. 

      Hvordan aktiverer jeg mit kort?
      Du registrerer dit kort på din kortudbyders side ved at vælge muligheden for at opsætte betalingsgodkendelse. Du vil blive bedt om at indtaste dine kortoplysninger og angive en adgangskode. Når du har registreret dit kort, skal du, når du handler online i fremtiden, kun indtaste din adgangskode. 

      Hvem kontakter jeg for yderligere information?
      Hvis du har brug for flere oplysninger om betalingsgodkendelsesprocessen, bedes du kontakte din kortudsteder direkte. Hvis dit kort bliver afvist af vores online betalingsbehandlingssystem, skal du dobbelttjekke, at alle de indtastede oplysninger stemmer overens med dine faktureringsoplysninger. 

      Hvis du er sikker på, at du bruger et gyldigt kort, bedes du prøve igen med det samme kredit- eller betalingskort eller afgive ordren igen med et andet kort. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte din kortudbyder. 

      Vi har ingen kontrol over betalingsgodkendelsesprocessen, så vi vil ikke være i stand til at hjælpe med eventuelle autentificeringsforespørgsler. Bemærk venligst, at din ordre først vil blive behandlet, når vi har modtaget tilladelse fra din betalingskortudsteder til at behandle betalingen.

      Did you find it helpful? Yes No

      Send feedback
      Beklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.

      Fandt du det nyttigt? Yes No

      Send feedback

      Tak for din feedback.

      Hvis du gerne vil uddybe yderligere om, hvordan vi kan forbedre dette indhold, kan du dele specifik feedback med artikelforfatteren nedenfor.

      Bemærk venligst: Denne feedback forbinder dig IKKE med kundeserviceteamet. Hvis du har brug for at komme i kontakt, skal du trykke på Annuller nedenfor og derefter trykke på Kontakt os og følge trinene.

      Har du stadig brug for at kontakte os?
    • Produktinformation
      Produktinformation
  • Returnering & refusion
    • Returnering
      Returnering
    • Refusion
      Refusion
  • Personalisering
    • Personalisering
      Personalisering
  • Butikker & Services
    • Butikker Information
      Butikker Information
  • Min konto
    • Kom godt i gang
      Kom godt i gang
    • Tekniske udfordringer
      Tekniske udfordringer
  • Klubben
    • Min Konto
      Min Konto
    • Tekniske Problemer
      Tekniske Problemer
  • Webstedspolitikker
    • Handelsbetingelser
      Handelsbetingelser
    • Andre politikker
      Andre politikker
    • Privatlivspolitik
      Privatlivspolitik
  • Kontakt Os

Kan du ikke finde det, du leder efter?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Vedhæft fil
Annullér
Antal artikelvisninger