-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrerBetalingsproblemer
Hvis du får fejlmeddelelser, når du foretager en betaling, skal du sørge for, at du har indtastet alle oplysninger korrekt. Du kan eventuelt kontakte din bank for at sikre dig, at der ikke er problemer med dit kort.
Hvis du stadig oplever problemer, bedes du kontakte os og inkludere så mange detaljer som muligt omkring fejlen:- Den fejlmeddelelse du ser
- En beskrivelse af problemet
- Hvilken betalingsmetode du forsøger at bruge
- Hvilke produkter prøver du at købe
- Hvilken internetbrowser du bruger, eller hvis du bruger vores app.
- Andre oplysninger, der kunne være nyttige
Hvis dit kredit-/betalingskort blev afvist, skal du kontrollere, om dit kort er udløbet, eller måske din faktureringsadresse for kortet er forskellig fra en du har registreret hos os.
Din kortudbyder vil have flere oplysninger.
Hvis du bruger PayPal, bedes du kontakte dem direkte.Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser