-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrerHvorfor viser min bank to gebyrer for min ordre?
Vi tager først betaling for en vare, når den er blevet behandlet. Men i mellemtiden inden behandlingen tager vi en autorisation. En godkendelse vil blive vist på dit kontoudtog som en reservation af midler, der allokerer pengene til din ordre. Midlerne debiteres derefter, når vi har behandlet din(e) vare(r) til levering. Nogle gange viser dette sig som to opkrævninger og vil rette sig selv inden for 2-3 arbejdsdage.
I tilfælde af, at vi ikke er i stand til at opfylde din ordre, kontakter vi straks din bank for at anmode om, at din bank annullerer autorisationen. Hvis godkendelsen stadig eksisterer efter flere dage, bedes du kontakte din bank for at anmode om, at de reagerer på vores annullering af betalingen.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser