-
Black Friday
-
Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
-
Ofte stillede spørgsmål
-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
HandelsbetingelserLEVERING OG RETURNERING
Leveringsomkostninger kommer i tillæg til den viste pris og varierer afhængigt af den leveringstjeneste, du vælger, leveringslandet og mængden/vægten af de bestilte varer.
Hvis din ordre er særlig tung, kan den være underlagt ekstra leveringsomkostninger. Hvis en ordre er underlagt ekstra leveringsgebyrer, vil du blive informeret om de ekstra omkostninger, før leveringen af din ordre begynder. Du har mulighed for at annullere ordren, hvis du ikke ønsker at betale yderligere leveringsomkostninger.
Bemærk, at vi i øjeblikket ikke er i stand til at levere til postbokse.
Nogle varer kan ikke annulleres eller returneres, klik her for flere detaljer.Leveringsmuligheder
Klik her for at se vores leveringsmuligheder i Storbritannien.
Vi bestræber os altid på at afsende alle varer på lager så hurtigt som muligt. Den maksimale leveringstid i Danmark for varer er 14 dage, medmindre vi specifikt har aftalt andet med dig.Levering af forudbestillingsvarer
Hvis du forudbestiller varer med en lanceringsdato, så reserverer vi dine varer og holder hele ordren indtil dagen før lanceringsdatoen.
Opdelt levering
Vi kan opdele leveringen af din ordre i flere pakker baseret på lagertilgængelighed. Du vil ikke blive opkrævet ekstra for denne forsendelsesmetode.
Fortrydelsesfrist for online køb
Ud over dine lovbestemte rettigheder (hvor du har 14 dage fra leveringsdatoen for dit køb til at meddele os en annullering, efterfulgt af 14 dage fra datoen for meddelelsen til at returnere det eller de uønskede køb), har 28 dage fra dagen efter, at dine varer er leveret (eller nogen modtager varerne for dig), eller du henter dine onlinekøbsvarer fra en af vores butikker for at ombestemme dig og returnere varerne til os.
Hvis din ordre består af flere varer eller dele, der leveres på forskellige dage, slutter fortrydelsesfristen (for hele din ordre) på dagen 28 dage efter den dag, hvor den sidste af varerne eller delene er leveret til dig (eller en person, du har registreret til at modtage ordren)
Hvis din ordre indeholder varer, der er sendt til dig af en af vores direkte leverandører, kan fortrydelsesfristen variere, se venligst dropship-/markedspladsbetingelserne.
For alle gyldige varer, der returneres inden for fortrydelsesperioden, kan du meddele os, at du annullerer din ordre , men du behøver ikke at gøre det. Hvis du vælger at gøre dette, bedes du kontakte os her.
Giv os venligst en klar erklæring om, at du gerne vil annullere, hvilket inkluderer dit navn, adresse, detaljer om den ordre, du ønsker at annullere, og nogle kontaktoplysninger såsom et telefonnummer eller e-mailadresse.
Du kan også bruge returformularen , men det behøver du ikke. For at bruge formularen skal du blot printe den ud, udfylde den og enten scanne og sende den til os eller sende den til ovenstående adresse.
Returnering af varer
Du skal returnere dine varer med posten til returadressen senest 28 dage efter den dag, hvor varerne er leveret til dig (eller nogen modtager varerne for dig), eller du afhenter dine varer i en af vores butikker for at ombestemme dig og returnere varerne til os.
Hvis din ordre består af flere varer eller dele, der leveres på forskellige dage, slutter fortrydelsesfristen (for hele din ordre) på dagen 28 dage efter den dag, hvor den sidste af varerne eller delene er leveret til dig (eller en person, du har registreret til at modtage ordren).
Eventuelle returneringer sker på egen risiko. For din beskyttelse anbefaler vi , at du returnerer dine varer enten med kurer eller med sporet post.
Du skal betale for eventuelle returneringsomkostninger, undtagen hvor den forkerte vare er sendt til dig, eller varen er defekt. Hvor en vare i sagens natur ikke kan returneres med posten (eksempelvis en motionscykel) opkræver vi et afhentningsgebyr.
Varerne skal være i den originale emballage, hvor de er en del af varerne (f.eks. æskevarer, tøj og gaveartikler). Hvor en vare har en returbillet vedhæftet, skal den stadig være vedhæftet og ubeskadiget ved returnering.
Du har en juridisk forpligtelse til at passe rimeligt på varerne, mens de er i din besiddelse. Hvis du ikke overholder denne forpligtelse, kan vi have en ret til at anlægge sag mod dig for at få erstatning. Dette gælder for alle varer, der returneres.
Tilbagebetalinger
Vi refunderer dig (eller arrangerer en refusion på vores vegne) i sin helhed for alle varer, du returnerer, men vil fra enhver tilbagebetaling trække et beløb svarende til enhver værdiforringelse af varerne som følge af, at du håndterer varerne ud over, hvad der er nødvendigt at fastslå arten, karakteristika og funktion af emnerne.
Hvis du returnerer alle varer i din ordre, refunderer vi også prisen for den første levering til dig, men kun op til prisen for standardleveringsafgiften. Vi refunderer ikke nogen næste dag, ekspres, lørdag eller andre premiumkomponenter af nogen leveringsomkostninger. Hvis du ikke returnerer alle varerne i din ordre, refunderes de oprindelige leveringsomkostninger ikke til dig.
Du vil blive refunderet ved hjælp af den samme betalingsmetode, som oprindeligt blev brugt til at købe de returnerede varer (medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet). Hvis du ikke kan refunderes med den oprindelige betalingsmetode, hæves en check til adressen på ordren. Du får pengene tilbage senest 14 dage efter den dag, vi modtager de varer, du returnerer.
Når en refusion er blevet udstedt, vil du modtage en bekræftelses-e-mail med oplysninger om det beløb, der er blevet refunderet, og den eller de varer, vi har modtaget retur.
Returnering af varer, der er udsendt forkert
Venligst returner til returadressen og angiv tydeligt, at årsagen til returneringen er, at den er blevet udsendt forkert.
Defekte varer
I det usandsynlige tilfælde, at du modtager et defekt produkt, vil du være berettiget til en af følgende retsmidler:
Niveau 1 : inden for 30 dage efter modtagelse af den defekte vare, kan du vælge at modtage enten:
- en reparation ; eller
- en fuld tilbagebetaling .
Tier 1-retten til at afvise, for letfordærvelige varer, der ikke forventes at holde i 30 dage, varer kun så længe sådanne letfordærvelige varer med rimelighed kan forventes at holde.
Niveau 2 : hvis der er gået mere end 30 dage efter, at du har modtaget varerne, kan du kræve en reparation af den defekte vare (men ikke en refusion).
Niveau 3 , hvis reparationen ikke er mulig, eller hvis den ikke lykkes eller ikke kan leveres til dig inden for rimelig tid, kan du vælge enten :
- beholde den defekte vare og kræve et prisafslag (beløbet af prisnedsættelsen vil blive fastsat af os afhængigt af, hvad der er rimeligt efter omstændighederne); eller
- returnere den defekte vare og kræve tilbagebetaling (men bemærk, at hvis du har haft varerne i mere end 6 måneder, kan denne tilbagebetaling blive reduceret for at tage højde for den brug, du har haft af varerne).
Hvis du mener, at du har modtaget en defekt vare, bedes du returnere varerne til os, herunder oplysninger, hvor det er muligt:
- Dit ordrenummer
- Produktkode/ produktnavn
- Detaljer om fejlen
- Uanset om du foretrækker en refusion eller en reparation eller ombytning
Vi vil undersøge de returnerede varer og underrette dig om din refusion eller reparation via e-mail inden for en rimelig tidsperiode .
Vi vil behandle enhver tilbagebetaling til dig så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for fjorten (14) dage efter den dag, vi bekræfter via e-mail, at du er berettiget til refusion for defekte varer. Refusionen vil blive foretaget til den samme betalingsmetode, som du oprindeligt brugte til at foretage betalingen (medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet).
Hvis en vare bekræftes som defekt, afholder vi de rimelige portoomkostninger ved at returnere varerne op til prisen for standardleveringsgebyr. Vi refunderer ikke nogen næste dag, ekspres eller anden premium-komponent i leveringen.
Hvis du har spørgsmål om returnering af varer, bedes du kontakte kundeservice.
Bøb i butikken
For defekte eller defekte varer, der er købt i butikken, bedes du følge vejledningen ovenfor eller returnere dine varer personligt til en af vores butikker.
Hvis du ombestemmer dig, og varen ikke er defekt, bedes du returnere dine uønskede varer inden for 28 dage efter købet til en af vores butikker sammen med købsbevis, og du vil blive tilbudt en kreditnota eller ombytning. Vi kan ikke modtage returnering efter denne periode.
De samme krav til emballering og pleje af varer gælder som nævnt ovenfor i online retursektionen.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser