-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmålHvorfor er min ordre ikke blevet leveret, men i stedet returneret til dig?
Vi er kede af at høre, at du ikke har modtaget din ordre.
Når en ordre er ude til levering, vil vores leveringspartnere forsøge at levere den 3 gange.
Hvis de ikke kan levere den, returneres ordren tilbage til os for en refusion. Nogle gange kan der være problemer med at finde eller få adgang til leveringsadressen, og hvis forsøgene ikke lykkes, vil ordren blive returneret.
Af og til bliver en ordre beskadiget under transporten og kan ikke leveres. Du bør være i stand til at kontrollere årsagen til, at den er blevet returneret ved at bruge det sporingslink, du fik i afsendelsesmailen.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser