Tilbage til Sports World x Sportmaster
Logo
Tilbage til Sports World x Sportmaster

Hvordan kan vi hjælpe dig?

  • Levering & afhentning
    • Leveringsmetoder
    • Levering - ofte stillede spørgsmål
  • Ordrer & Betalinger
    • Afsluttede ordrer
    • Afgivelse af ordrer
    • Produktinformation
  • Returnering & refusion
    • Returnering
    • Refusion
  • Personalisering
    • Personalisering
  • Butikker & Services
    • Butikker Information
  • Min konto
    • Kom godt i gang
    • Tekniske udfordringer
  • Klubben
    • Min Konto
    • Tekniske Problemer
  • Webstedspolitikker
    • Handelsbetingelser
    • Andre politikker
    • Privatlivspolitik
  • Kontakt Os
  • Levering & afhentning
    • Leveringsmetoder
      Leveringsmetoder
    • Levering - ofte stillede spørgsmål
      Levering - ofte stillede spørgsmål
  • Ordrer & Betalinger
    • Afsluttede ordrer
      Afsluttede ordrer
    • Afgivelse af ordrer
      Afgivelse af ordrer
    • Produktinformation
      Produktinformation
  • Returnering & refusion
    • Returnering
      Returnering
      Jeg oplever problemer med at bruge returportalen

      Jeg har svært ved at logge ind

      Vi er kede af at høre, at du oplever problemer med vores returportal, se venligst nedenfor for nogle forslag, der kan hjælpe:

      • Indtaster du det rigtige ordrenummer - Du kan finde dit ordrenummer på de e-mails, vi sender til dig. Det kan se sådan ud: EXAMP0000000123456. Du kan finde dit ordrenummer, når du logger ind på Min konto eller på dine e-mails vedrørende denne ordre.
      • Indtaster du den korrekte e-mailadresse eller de sidste 4 cifre i det telefonnummer, du brugte til at afgive denne ordre?
      • Kontroller, at der ikke er mellemrum før eller efter ordrenummeret, e-mailadressen eller de sidste 4 cifre i telefonnummeret.
      • Er din ordre stadig inden for returperioden på 28 dage? Den starter, når du har modtaget din ordre.

      Jeg kan ikke downloade min returlabel

      • Hvis du bruger en mobiltelefon, skal du kontrollere, at din telefon har modtaget de seneste opdateringer.
      • Hvis du har problemer med at åbne filen, skal du muligvis aktivere pop op-vinduer i din browser. Hvis du stadig ikke kan downloade din label, er der også sendt en kopi til din indbakke.
      • Hvis du ikke har modtaget din e-mail med 'Order Label', skal du tjekke din uønskede mappe, returetiketten eller QR-koden vil blive sendt fra @returns.international.

      Hvis du har prøvet alt det ovenstående og stadig har problemer, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, så vi kan løse problemet for dig. Når du kontakter os, kan det hjælpe at sende skærmbilleder, der viser det problem, du har brug for mere hjælp til, så vi bedre kan hjælpe dig.

      Did you find it helpful? Yes No

      Send feedback
      Beklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.

      Fandt du det nyttigt? Yes No

      Send feedback

      Tak for din feedback.

      Hvis du gerne vil uddybe yderligere om, hvordan vi kan forbedre dette indhold, kan du dele specifik feedback med artikelforfatteren nedenfor.

      Bemærk venligst: Denne feedback forbinder dig IKKE med kundeserviceteamet. Hvis du har brug for at komme i kontakt, skal du trykke på Annuller nedenfor og derefter trykke på Kontakt os og følge trinene.

      Har du stadig brug for at kontakte os?
    • Refusion
      Refusion
  • Personalisering
    • Personalisering
      Personalisering
  • Butikker & Services
    • Butikker Information
      Butikker Information
  • Min konto
    • Kom godt i gang
      Kom godt i gang
    • Tekniske udfordringer
      Tekniske udfordringer
  • Klubben
    • Min Konto
      Min Konto
    • Tekniske Problemer
      Tekniske Problemer
  • Webstedspolitikker
    • Handelsbetingelser
      Handelsbetingelser
    • Andre politikker
      Andre politikker
    • Privatlivspolitik
      Privatlivspolitik
  • Kontakt Os

Kan du ikke finde det, du leder efter?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Vedhæft fil
Annullér
Antal artikelvisninger