-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrerJeg prøver at returnere min ordre, men den siger, at min ordre ikke er fundet
Vi er klar over, at nogle kunder oplever betalingsproblemer, når de forsøger at arrangere en returnering.
Dette er et kendt problem, og vores tekniske team arbejder på at løse det så hurtigt som muligt. Vi beklager ulejligheden, og hvis du oplever dette problem, anbefaler vi, at du prøver igen efter en dags ventetid.
Hvis du imidlertid ikke har meget tid tilbage til at arrangere din returnering, kan du selv arrangere din returnering ved hjælp af din foretrukne posttjeneste. Sådan gør du
- Pak din pakke forsvarligt ind, og sørg for, at varen er egnet til at blive sendt, med originalemballage og etiketter intakte.
- I pakken skal du vedlægge et brev, så returteamet kan identificere dig og din ordre. På brevet skal du angive dit ordrenummer, postnummer og årsagen til returneringen.
- Vælg din foretrukne pakkeservice, og sørg for, at pakken bliver sendt til følgende adresse
Frasers Group
Customer Returns
Unit D,
Brook Park East,
Shirebrook
NG20 8RY
For at få ro i sindet vil vi også opfordre dig til at bruge en sporet posttjeneste og til at gemme dit bevis på returnering, hvis du får brug for det senere.
VIGTIGT: Returvarer inspiceres, når de modtages tilbage, tjek venligst vores returpolitik online, hvis du er i tvivl.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.Fandt du det nyttigt? Yes No
Send feedbackTak for din feedback.
Hvis du gerne vil uddybe yderligere om, hvordan vi kan forbedre dette indhold, kan du dele specifik feedback med artikelforfatteren nedenfor.
Bemærk venligst: Denne feedback forbinder dig IKKE med kundeserviceteamet. Hvis du har brug for at komme i kontakt, skal du trykke på Annuller nedenfor og derefter trykke på Kontakt os og følge trinene.
Har du stadig brug for at kontakte os?
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser