Tilbage til Sports World x Sportmaster
Logo
Tilbage til Sports World x Sportmaster

Hvordan kan vi hjælpe dig?

  • Levering & afhentning
    • Leveringsmetoder
    • Levering - ofte stillede spørgsmål
  • Ordrer & Betalinger
    • Afsluttede ordrer
    • Afgivelse af ordrer
    • Produktinformation
  • Returnering & refusion
    • Returnering
    • Refusion
  • Personalisering
    • Personalisering
  • Butikker & Services
    • Butikker Information
  • Min konto
    • Kom godt i gang
    • Tekniske udfordringer
  • Klubben
    • Min Konto
    • Tekniske Problemer
  • Webstedspolitikker
    • Handelsbetingelser
    • Andre politikker
    • Privatlivspolitik
  • Kontakt Os
  • Levering & afhentning
    • Leveringsmetoder
      Leveringsmetoder
    • Levering - ofte stillede spørgsmål
      Levering - ofte stillede spørgsmål
  • Ordrer & Betalinger
    • Afsluttede ordrer
      Afsluttede ordrer
      Jeg prøver at returnere min ordre, men den siger, at min ordre ikke er fundet

      Vi er klar over, at nogle kunder oplever betalingsproblemer, når de forsøger at arrangere en returnering.

      Dette er et kendt problem, og vores tekniske team arbejder på at løse det så hurtigt som muligt. Vi beklager ulejligheden, og hvis du oplever dette problem, anbefaler vi, at du prøver igen efter en dags ventetid.

      Hvis du imidlertid ikke har meget tid tilbage til at arrangere din returnering, kan du selv arrangere din returnering ved hjælp af din foretrukne posttjeneste. Sådan gør du

      1. Pak din pakke forsvarligt ind, og sørg for, at varen er egnet til at blive sendt, med originalemballage og etiketter intakte.
      2. I pakken skal du vedlægge et brev, så returteamet kan identificere dig og din ordre. På brevet skal du angive dit ordrenummer, postnummer og årsagen til returneringen.
      3. Vælg din foretrukne pakkeservice, og sørg for, at pakken bliver sendt til følgende adresse

      Frasers Group

      Customer Returns

      Unit D,

      Brook Park East,

      Shirebrook

      NG20 8RY

      For at få ro i sindet vil vi også opfordre dig til at bruge en sporet posttjeneste og til at gemme dit bevis på returnering, hvis du får brug for det senere.

      VIGTIGT: Returvarer inspiceres, når de modtages tilbage, tjek venligst vores returpolitik online, hvis du er i tvivl.

      Did you find it helpful? Yes No

      Send feedback
      Beklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.

      Fandt du det nyttigt? Yes No

      Send feedback

      Tak for din feedback.

      Hvis du gerne vil uddybe yderligere om, hvordan vi kan forbedre dette indhold, kan du dele specifik feedback med artikelforfatteren nedenfor.

      Bemærk venligst: Denne feedback forbinder dig IKKE med kundeserviceteamet. Hvis du har brug for at komme i kontakt, skal du trykke på Annuller nedenfor og derefter trykke på Kontakt os og følge trinene.

      Har du stadig brug for at kontakte os?
    • Afgivelse af ordrer
      Afgivelse af ordrer
    • Produktinformation
      Produktinformation
  • Returnering & refusion
    • Returnering
      Returnering
    • Refusion
      Refusion
  • Personalisering
    • Personalisering
      Personalisering
  • Butikker & Services
    • Butikker Information
      Butikker Information
  • Min konto
    • Kom godt i gang
      Kom godt i gang
    • Tekniske udfordringer
      Tekniske udfordringer
  • Klubben
    • Min Konto
      Min Konto
    • Tekniske Problemer
      Tekniske Problemer
  • Webstedspolitikker
    • Handelsbetingelser
      Handelsbetingelser
    • Andre politikker
      Andre politikker
    • Privatlivspolitik
      Privatlivspolitik
  • Kontakt Os

Kan du ikke finde det, du leder efter?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Vedhæft fil
Annullér
Antal artikelvisninger