-
Levering & afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer & Betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrerJeg mangler vare(r) fra min ordre
Vi beklager, at der mangler varer i din ordre.
Før du kontakter vores kundeserviceteam, skal du sørge for at tjekke dine e-mails, da vi vil give dig besked, hvis nogen varer enten er blevet afsendt separat (hvis din ordre indeholder mere end én vare), eller en vare var udsolgt ved pakningen.Hvis du ser på din e-mail og bemærker, at der er et "0" i mængdekolonnen på din faktura, betyder det, at vi ikke havde lagerbeholdningen af varen til at sende til dig på tidspunktet for afsendelsen.
Hvis følgesedlen siger, at en vare skal være i din pakke, men den ikke er det, bedes du kontakte os. Sørg for at inkludere alle oplysninger om, hvilke varer du mener mangler, herunder hvilke produkter du allerede har modtaget fra din ordre.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Returnering & refusion
-
Returnering
Returnering
-
Refusion
Refusion
-
Returnering
-
Personalisering
-
Personalisering
Personalisering
-
Personalisering
-
Butikker & Services
-
Butikker Information
Butikker Information
-
Butikker Information
-
Min konto
-
Kom godt i gang
Kom godt i gang
-
Tekniske udfordringer
Tekniske udfordringer
-
Kom godt i gang
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske Problemer
Tekniske Problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
-
Handelsbetingelser